اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت بهداشت اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نامناسب است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بد و نامناسب اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد.

وضعیت بهداشت اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مسئولان مرتبط و به ریاست استاندار برگزار شد.

سید حسین صابری در این نشست به شدت از وضعیت نامناسب بهداشت اماکن گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خوب است که به مانند استان اصفهان صدها اماکن گردشگری نداریم که آن‌گاه دیگر وضعیتی به مراتب بدتر را می‌توانستیم برای خودمان تصور کنیم.

صابری در ادامه با بیان این‌که اکنون زیر هر درختی که در این استان بنشینیم چندین کیلو زباله وجود دارد، تصریح کرد: همه مشکلات را به گردن مسئولان نمی‌اندازیم ولی معتقدیم نباید به صرف این‌که نیرو کم داریم و یا اعتبارات اندک است بهداشت و سلامتی مردم را نادیده بگیریم.

این مسئول افزود: اگر قرار باشد به فرض مثال علوم پزشکی به دلیل ندادن اضافه‌کاری به کارمندان خود سلامت مردم را رها کند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی که به شدت از وضعیت بهداشتی اماکن گردشگری استان نگران بود، افزود: چند روز دیگر مسافرت‌های تابستانی آغاز می‌شود و پس از یک وقفه یک ماهه به مناسبت ماه مبارک رمضان سفرها ادامه خواهد یافت که لازم است بهداشت اماکن گردشگری را بیش از این مورد توجه قرار دهیم.

صابری در این نشست که با حواشی جالبی نیز همراه بود در پاسخ به این گفته مدیرکل گردشگری استان که مناطق بسیاری را زیر پوشش داریم و کار تا اندازه‌ای مشکل است، تصریح کرد: همه نیروهای خود را در استان به کار گیرید چرا که ما تنها هشت شهرستان داریم و با این تعداد اندک اماکن گردشگری می‌توان نظارت بیشتری بر آن‌ها کرد.

رئیس شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مهلت یک هفته‌ای به مسئولان شهرداری یاسوج برای ایجاد تغییر در وضعیت بهداشتی آبشار این شهر، تأکید کرد: تنها به شهرداری یک هفته مهلت می‌دهم که متناسب با ورود گردشگر زیرساخت‌های بهداشتی آبشار را آماده خدمات‌رسانی به مردم کنند.

صابری از لزوم توجه بیش از پیش آب و فاضلاب شهری و روستایی به وضعیت بهداشتی آب در این استان هشدار داد و گفت: 40 درصد از بیماری‌ها بر اثر آب ناسالم ایجاد می‌شود که در فصل تابستان خطر شیوع این بیماری‌ها بیشتر است.

انتهای پیام/2571/ش‌40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول