اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر بابک

جشن نیمه شعبان در سقاخانه شهدای کرم برگزار می‌شود

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهربابک گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان در سقاخانه شهدای کرم و یادمان شهدای شهرستان شهربابک برگزار می‌شود.

جشن نیمه شعبان در سقاخانه شهدای کرم برگزار می‌شود

علی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با اعلام اینکه جشن بزرگ نیمه شعبان در سقاخانه شهدای کرم و یادمان شهدای شهرستان شهربابک برگزار می‌شود، اظهار داشت: مجموعه سقاخانه شهدای کرم و یادمان شهدای شهرستان شهربابک مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این مجموعه ارزشمند فرهنگی که به یاد شهدا است، این ذهنیت را در مردم ایجاد کرده، شاید بنیاد شهید، میراث فرهنگی، اوقاف، سپاه و یا دیگر ادارات در حفظ، نگهداری و توسعه آن سهیم هستند در صورتی که چنین نیست و این مجموعه تاکنون به کمک افراد خیر و نیکوکار احداث و اداره شده است.

اسدی در زمینه چگونگی ساخت و هدف از ایجاد این مجموعه گفت: احداث این مجموعه از سال 83 با هدف ایجاد امکانات رفاهی و ارائه خدمات فرهنگی با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا احداث شده است که تصاویر شهدای شهرستان و شهدای مس و هشت شهید کشوری را در خود دارد.

وی افزود: امکانات موجود شامل سقاخانه، مسجد و نمازخانه، حمام و سرویس‌های بهداشتی، هشت آلاچیق، 20 سکوی استراحت، سالن اجتماعات و ساختمان نگهبانی، مهمانسرا و تعدادی اتاق برای اسکان مسافران و ایجاد فضای سبز است.

اسدی تاکید کرد: این مجموعه هیچ کمک دولتی دریافت نمی‌کند و با اشاره به اینکه هزینه‌های نگهداری و توسعه از ساخت و ساز مهم‌تر است از مردم و خیران خواست نسبت به حفظ، نگهداری و توسعه این مکان کمک‌های خود را به طور مستمر به این مؤسسه اعطا کنند.

انتهای پیام/80023/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول