اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهیری عنوان کرد

آمادگی جمعیت هلال احمر قم در نیمه شعبان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از آمادگی 170 پزشک،‌ امدادگر و‌ نجاتگر در طرح راهنمایی مسافرین در نیمه شعبان خبر داد.

آمادگی جمعیت هلال احمر قم در نیمه شعبان

علیرضا حاجی ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سازمان جمعیت هلال احمر برای پشتیبانی از نیمه شعبان برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل آورده است.

وی عنوان کرد: هلال احمر برای عید بزرگ نیمه شعبان در دو قسمت امداد و نجات و راهنمایی مسافران فعالیت خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: پایگاه‌های امداد و نجات در 37 پایگاه سیار و ثابت،‌ 25 دستگاه خودروی آمبولانس، 8 دستگاه خودروی ست نجات،‌ چهار دستگاه ایستگاه اتوبوس آمبولانس، شش دستگاه موتور لاف که به صورت گشت امداد‌رسانی خواهند کرد‌، ‌دو فروند بالگرد امدادی،‌ خودروی یخچال‌دار، ‌تانکر آبرسان، ‌یک خودوری آب رسان و کانکس فرماندهی که در خود جمکران است، مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: چهار دستگاه ایستگاه اتوبوس آمبولانس جلوی درب شش و پنج جمکران، ‌میدان انتظار و عوارضی قم- تهران مستقر خواهند شد که یکی از این اتوبوس آمبولانس‌ها به خواهران اختصاص داده شده است.

حاجی ظهیری در بحث راهنمایی مسافرین نیز گفت: هفت پست راهنمایی در ورودی مبادی استان و اطراف مسجد مقدس جمکران استقرار خواهند یافت که با توزیع نقشه و اقلام فرهنگی به راهنمایی مسافرین خواهند پرداخت.

وی همچنین از آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر به مدت دو روز خبر داد و گفت: از شنبه بعد از ظهر دوم تیرماه تا چهارم تیرماه کار امداد‌رسانی و راهنمایی نیروهای هلال احمر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد:‌ 170 نفر پزشک، ‌امدادگر و‌ نجاتگر، در طرح جوانان که همان طرح راهنمایی مسافرین است، حضور دارند که بر این اساس روزانه 25 نفر اعضای سازمان و 35 نفر نیز از داوطلبین حضور دارند.

وی یادآور شد: یک ایستگاه صلواتی را نیز به صورت مشترک با شهرداری و ستاد تسهیلات زائرین مستقر خواهیم کرد که در این دو روز برای پذیرایی از همه مسافرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران و حضرت فاطمه معصومه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول