اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری از خبرگزاری فارس همدان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان به همراه دیگر مدیران این مجموعه از دفتر خبرگزاری فارس در همدان بازدید کرد.

بازدید مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری از خبرگزاری فارس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا همتی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، رضا رضوان مسئول روابط عمومی و تسهیلات بانکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان و علی کرمی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از دفتر خبرگزاری فارس در استان بازدید کرده و با بخش‌ها و سرویس‌های مختلف و نحوه کار خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شدند.

در این بازدید دو ساعته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان همچنین به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان با تقدیر و تشکر از اطلاع‌رسانی دقیق و لحظه‌ای خبرگزاری فارس در استان گفت: خبرگزاری فارس یکی از دقیق‌ترین و تأثیرگذارترین رسانه‌ها در سطح استان به شمار می‌رود.

محمدرضا همتی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود»، افزود: ما باید در این راستا تمام همت خود را به کار گیریم.

وی تصریح کرد: در مقوله منابع طبیعی بحث فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این زمینه رسانه‌ها جایگاه خاصی دارند.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس همدان نیز در ادامه ضمن خوش‌آمد گویی به مدیرکل و مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با اشاره به رسالت اصلی خبرنگاران در انعکاس دقیق و شفاف اخبار بیان داشت: نگاه خبرگزاری فارس در سطح استان محور توسعه است.

احسان مطهری‌زاده‌ تصریح کرد: سعی ما در خبرگزاری فارس این است که توسعه در کنار توجه به اصول همیشه مد نظر باشد و در این زمینه تلاش کرده‌ایم با تمام دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان ارتباط داشته باشیم.

وی با اشاره به جایگاه منابع طبیعی از نگاه مردم افزود: لازم است در بحث ارتباط رسانه و حوزه کاری منابع طبیعی وارد یک فضای جدیدی شویم تا جایگاه واقعی منابع طبیعی به مردم انعکاس داده شود.

مشروح این گفت‌وگو و بازدید متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول