اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

هفتم تیر؛‌ انقلاب را ‌در برابر توطئه‌های جهانی مقاوم کرد

هفتم تیر‌ سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش انقلاب اسلامی را از همه هجمه‌ها مصون و در برابر توطئه‌های جهانی مقاوم کرد.

هفتم تیر؛‌ انقلاب را ‌در برابر توطئه‌های جهانی مقاوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان طی بیانیه‌ای به مناسبت هفته قوه قضائیه عنوان کرده‌اند: هفتم تیرماه یادآور عروج بزرگ‌مردی از تبار پاکان و بزرگان انقلاب است که سید‌الشهداء انقلاب لقب گرفت و به همراه 72 یار باوفایش پر کشیدند و خون مطهرشان چنان رمقی به نهال نوپای انقلاب داد که آن را مصون از همه هجمه‌ها و مقاوم در برابر توطئه‌های جهانی قرار داد.

در این بیانیه آمده است: سید والا‌مقام شهید دکتر بهشتی فصلی نو و بستری مناسب در احقاق حق مردم و برقراری عدالت در جامعه گشودند که رشحات مبارک آن و سرمایه‌ای عظیم برای سیستم قضائی کشور شد.

این بیانیه تصریح کرده است: با نکوداشت یاد و خاطره شهدای سرچشمه تهران و به بهانه فرا رسیدن هفته قوه قضائیه مراتب تبریک و قدردانی را به مجموعه سیستم قضائی استان کرمان به ویژه رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضائی استان، قضات ارجمند و مجموعه قضا در استان کرمان اعلام داشته، توفیق همگان را در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در لوای رهبری‌های خردمندانه حضرت امام خامنه‌ای از درگاه حضرت‌ جل اعلا مسئلت داریم.

انتهای پیام/2446/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول