اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز شنبه هشتم تیرماه

مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد مراسم سی و دومین سالگرد شهادت شهدای حزب جمهوری اسلامی در روز هشتم تیرماه در این استان و شهر یاسوج برگزار شود.

مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی مراسم سالگرد شهدای هفتم تیرماه برگزار شد.

در این نشست الماس گشتاسبی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت پیشاپیش سالروز هفتم تیرماه اظهار کرد: شهید بهشتی به حق معمار قضایی در نظام جمهوری اسلامی است.

این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شهید بهشتی آن‌چنان پایه‌های قوه قضاییه در کشور را مستحکم بنا کردند که اکنون در دهه چهارم انقلاب دستگاه قضایی جمهوری اسلامی همچون ستون استوار به خدمت مشغول است.

گشتاسبی در ادامه روز هفتم تیرماه را تا همیشه روز حزن و اندوه برای ملت ایران دانست و گفت: انسان‌های بزرگ و شخصیت‌های تأثیرگذاری در این فاجعه تروریستی از دست رفتند و همان‌گونه که امام راحل فرمودند بهشتی به تنهایی خود یک ملت بود.

معاون اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید برنامه‌های مربوط به این روز هر چه باشکوه برگزار شود، تصریح کرد: در هفته قوه قضاییه برنامه‌های متنوعی از سوی این اداره‌کل تدوین شده که از جمله آنها می‌توان به ملاقات‌های مردمی با مسئولان ارشد قضایی استان در این هفته اشاره کرد.

وی به هفته جاری و تعطیلاتی که به مناسبت نیمه شعبان و همچنین تعطیلات روز پنج‌شنبه وجود دارد اشاره کرد و گفت: بر همین اساس و برای این‌که برنامه سالگرد شهادت شهدای هفتم تیرماه با حضور گسترده مردمی برگزار شود این برنامه را به روز شنبه 8 تیرماه یعنی یک روز پس از روز هفتم منتقل کردیم.

این مسئول قضایی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این مراسم در روز شنبه هشتم تیرماه و از ساعت 10 صبح در مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج برگزار می‌شود.

گشتاسبی تصریح کرد: سعی بر این خواهد بود که در صورت امکان یکی از مسئولان دستگاه قضا از مرکز و یا یکی از همرزمان شهید بهشتی برای سخنرانی در این روز انتخاب شود.

وی افزود: البته در استان شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و یا حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج هم می‌توانند گزینه‌های خوب برای ایراد سخن در این مراسم باشند.

انتهای پیام/2571/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول