اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

حاکمیت گفتمان قانون‌گرایی ارزشمندترین دستاورد انتخابات است

امام جمعه برازجان با تشریح دستاوردهای حماسه سیاسی 24 خرداد، گفت: حاکمیت گفتمان قانون‌گرایی ارزشمندترین دستاورد انتخابات است.

حاکمیت گفتمان قانون‌گرایی ارزشمندترین دستاورد انتخابات است

حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان پیرامون دستاوردهای انتخابات 24 خرداد، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده و مشارکت حداکثری امت مسلمان ایران در صحنه انتخابات برای جهانیان شگفتی‌ساز بود و به همه دشمنان ثابت کرد مردم برای تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی همیشه حضور دارند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تجدید بیعتی مجدد با رهبری و اهداف عالیه انقلاب و نظام اسلامی بود و این پیام را منعکس کرد که مردم هیچ وقت به هیاهوی تبلیغاتی و هجمه‌های دشمنان توجهی ندارند و اقدامات دشمنان نظام اسلامی هیچ تاثیری بر عزم و اراده مردم ایران ندارد.

مصلح بیان داشت: حضور 72 درصدی مردم پای صندوق‌های اخذ رأی معنای حقیقی و تجلی واقعی و همه جانبه حماسه سیاسی بود و با بصیرت و هوشیاری تمامی آحاد ایران اسلامی شاهد شکل‌گیری حماسه سیاسی مدنظر رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بودیم.

وی انعکاس پیوند عمیق میان امام و امت را از دستاوردهای ارزشمند حماسه 24 خرداد دانست و اضافه کرد: این حضور پرشور و شعور مردم در واقع لبیک به حماسه سیاسی مدنظر امام عصر بود و پیوند و دلبستگی عمیق میان امام و امت را برای جهانیان منعکس کرد و متجلی ساخت.

این مسئول با بیان اینکه عظمت حماسه سیاسی سبب اعتراف دشمن به قدرتمندی مردم ایران و دلبستگی آن‌ها به نظام شد، اذعان داشت: درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و هوشیاری مردم در صحنه انتخابات به‌گونه‌ای بود که حتی دشمنان نیز مجبور به اعتراف شدند که ملت ایران ملتی مستقل، خردمند و اندیشمند هستند و همراه با انقلاب و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه برازجان افزایش اتحاد و همبستگی امت را از دستاوردهای ارزشمند انتخابات 24 خرداد دانست و گفت: انتخابات به‌ شکلی بود که همه سلیقه‌های سیاسی خود را وابسته به یکدیگر و متعلق به نظام دانستند و با ادای تکلیف، نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کردند.

مصلح بیان داشت: گفتمان غالب بر انتخابات، گفتمان قانون‌گرایی بود و این گفتمان در کلام و رفتار مردم، نامزدهای انتخاباتی و مسئولین به‌طور واضح مشخص و متجلی بود.

وی تحقق حماسه اقتصادی را گام مهمی دانست که مردم و مسئولین ایران اسلامی پیش رو دارند و افزود: پس از شکل‌گیری و تحقق حماسه سیاسی تلاش در راستای حماسه اقتصادی مهمترین وظیفه‌ای است که همه مردم و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: مردم با تحقق حماسه سیاسی زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی شدند و دولتمردان باید تحقق حماسه اقتصادی مدنظر رهبری را مهمترین اولویت و وظیفه خود بدانند و مطمئن باشند مردم نیز در مسیر تحقق این هدف والا و ارزشی ایشان را یاری می‌کنند.

مصلح گفت: به‎‌منظور تحقق اهداف عالی انقلاب و نظام اسلامی همه ما وظیفه داریم دولت آتی و رئیس‌جمهور منتخب را حمایت کنیم و از هیچ کمکی به دولت نباید دریغ ورزیم.

انتهای پیام/2452/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول