اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در ایرانشهر:

نتایج انتخابات، باطل‌ بودن ادعاهای دشمنان نظام را ثابت کرد

نماینده ولی فقیه در ایرانشهر گفت: نتایج انتخابات 24 خردادماه امسال، باطل‌ بودن ادعاهای دشمنان نظام و انقلاب را ثابت کرد.

نتایج انتخابات، باطل‌ بودن ادعاهای دشمنان نظام را ثابت کرد

حجت‌الاسلام حسین طاووسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر با تبریک نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) اظهار داشت: در حدیث نبوی پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند شعبان ماه شفاعت نامیده شده است زیرا پیامبرتان هرکس که بر او صلوات بفرستد شفاعت می‌کند.

وی در ادامه با تبریک 15 شعبان به فضائل معنوی این ماه مبارک اشاره داشت و افزود: از فضایل معنوی ماه شعبان که خداوند در اختیار ما می‌گذارد نهایت استفاده و بهره را ببریم و با رجعت به خاطرات و مرور اعمال به خانه‌تکانی نیت و عمل بپردازیم تا که شاید لایق رمضان شویم.

امام جمعه ایرانشهر بیان داشت: عید عظمای شعبانیه که همان میلاد خجسته امام زمان (عج) است را به همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می‌گوییم. مردم باید با تقوا باشند به‌ویژه خادمان مردم و کسانی که منتخب مردم هستند چه ریاست جمهوری و چه شوراها زیرا امانتی از دست مردم برای مدتی به آنان سپرده می‌شود.

وی به نتیجه انتخابات و رسوایی دشمنان انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: انتخابات اخیر نشان داد بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیوند عمیق و ناگسستنی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در ایرانشهر اضافه کرد: علی‌رغم اینکه دشمنان با تبلیغات بسیار وسیع، مدعی بودند که این انتخاب پاک از پیش تعیین شده است که باز هم مثل همیشه همه نقشه‌ها و ادعاهای شومشان به رسوایی کشیده شد و مردم هم این رسوایی را به چشم خود دیدند. امروز روز عظمت و نشان دادن حماسه بزرگ ملت ایران است که همه از این خروش و بزرگی مردم ایران، الگوبرداری می‌کنند.

وی گفت: امروز تمامی جهان از صلابت، عشق مردم به رهبری، از مشارکت فعال مردم که پشتوانه قوی برای نظام خواهد بود، الگو می‌گیرند.

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: رقابت انتخاباتی پایان یافت و رئیس جمهور منتخب به‌دست مردم انتخاب شد، اکنون نوبت ‌کار و اقدام انقلابی برای خلق حماسه اقتصادی است.وحدت و همدلی رمز موفقیت، رمز پیشرفت و رمز عبور از فتنه و توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/75002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول