اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام اختری:

روحانی به دنبال تقویت ارتباط دولت و مراجع تقلید است

عضو هیئت نمایندگی رئیس جمهور منتخب گفت: هدف اعزام گروهی از روحانیون از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی به محضر علما تقویت ارتباط دولت و حوزه به ویژه مراجع تقلید است.

روحانی به دنبال تقویت ارتباط دولت و مراجع تقلید است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری عصر امروز در دیدار هیئت نمایندگی رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله موسوی اردبیلی اظهار کرد: هدف از این دیدار و اعزام گروهی از روحانیون از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی به محضر علما تقویت ارتباط دولت و حوزه به ویژه مراجع تقلید است.

وی افزود: ارتباط با مراجع از سوی رئیس جمهور منتخب از این نظر است که علما و حوزه‌ها بدانند این شاگرد مکتب امام صادق(ع) همه توان خود را برای سرافرازی مراجع و روحانیت به کار خواهد گرفت.

عضو هیئت نمایندگی رئیس جمهور منتخب با اشاره به خلق حماسه سیاسی و تدبیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه خاطرنشان کرد: همه مراجع تقلید از جمله آیت‌الله موسوی اردبیلی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کردند و این دیدار برای تشکر از این موضع‌گیری‌ها نیز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: طی این دیدارها علاقه‌مندیم از رهنمودهای مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم برخوردار شویم و این راهنمایی‌ها را در ادامه به کار بندیم.

اختری با بیان اینکه امیدواریم برهه جدید گام دیگری برای نشان دادن عظمت اسلام و تقویت جمهوری اسلامی باشد گفت: به یاری خدا این دوره، ماندگار و موجب سرافرازی همگان خواهد شد.

انتهای پیام/78004/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول