اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار همدان عنوان کرد

پاسخ مناسب روحانی به سئوالات در قامت یک دیپلمات کهنه‌کار

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مردم در انتخابات با حرکت پشت سر رهبری، اصلح را انتخاب کردند، گفت: منتخب ملت در نخستین نشست خبری خود در قامت یک دیپلمات کهنه‌کار به شایستگی به سئوالات پاسخ داد.

پاسخ مناسب روحانی به سئوالات در قامت یک دیپلمات کهنه‌کار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره اردوهای رهپویان ولایت اردوگاه فجر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اظهار داشت: مردم با هوشمندی، درایت و آینده‌نگری و با حرکت پشت سر مقام معظم رهبری حماسه سیاسی را خلق کردند.

وی ادامه داد: همه دشمنان در مقطع زمانی کنونی به گونه‌ای تلاش کردند که نتیجه انتخابات را از پیش ‌تعیین شده و فرمایشی جلوه دهند اما با هوشیاری رهبری و دعوت از همه سلایق، همه توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان افزود: دشمنان از نتیجه انتخابات در ایران مات و مبهوت شدند و آن‌هایی که با اسم رمز تقلب ما را دچار چالش کردند خود این بار دچار چالش شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همواره انتخابات در ایران آزاد، سالم و قانون‌مدارانه برگزار شده است، تصریح کرد: انتخابات در کشور ما همیشه بدون کوچک‌ترین تخلف و تقلبی و در سلامت کامل برگزار شده است.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: دشمنان در سال 88 با انتشار توطئه تقلب از بخش کوچکی از جامعه نسبت به نظام سلب اعتماد کردند که این شکاف با هوشیاری مقام معظم رهبری، ترمیم شد و دوباره اعتماد مردم به نظام و ولایت به نقطه آغازین و اعتماد صد در صدی برگشت.   

وی خاطرنشان کرد: نشانه اعتماد مردم به نظام اسلامی و ولایت را در انتخاب یک فرد روحانی به عنوان رئیس جمهور می‌توان مشاهده کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان ابراز داشت: مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی پایبند هستند.

وی با بیان اینکه انتخاب مردم اصلح بود و روحانی فردی با سابقه درخشان است، تأکید کرد: ایشان 16 سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده و در نخستین نشست خبری در قامت یک دیپلمات کهنه‌کار وارد شد و به شایستگی به سئوالات پاسخ داد.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای اردوی رهپویان ولایت ابراز داشت: کمیته امداد بر اساس دیدگاه‌های امام خمینی(ره) فضای خوبی را ایجاد کرده و شما در مدتی که در این اردوگاه هستید از امکانات ایجاد شده حداکثر استفاده را بکنید و از این تجارب برای ساختن فردایی بهتر بهره ببرید.

وی اذعان داشت: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد خدمات ارزشمندی را به اقشار محروم جامعه عرضه کرده و توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان را مد نظر دارد. 

قاسمی‌فرزاد در پایان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت را به خوبی استفاده کنید و به یاد داشته باشید هنگامی که استکبار در دوران دفاع مقدس به ایران حمله کرد هم سن و سالان شما برای دفاع از میهن اسلامی اسلحه به دست گرفتند و در این راه شهید، جانباز و آزاده شدند که شما باید راه آن‌ها را ادامه دهید.

انتهای پیام/89019/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول