اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

کمک 101 میلیون ریالی فرهنگیان کنگان به زلزله‌زدگان دشتی

رئیس آموزش و پرورش کنگان از کمک 101 میلیون ریالی فرهنگیان کنگان به زلزله‌زدگان دشتی خبر داد.

کمک 101 میلیون ریالی فرهنگیان کنگان به زلزله‌زدگان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عباس شریف عصر یکشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان کنگان همواره در امور خیر پیشتاز بوده‌اند و اقدامات عام‌المنفعه بسیار زیادی تاکنون انجام داده‌اند.

وی افزود: در سال گذشته و امسال در مناسبت‌های مختلف شاهد حضور ارزشمند و تاثیرگذار این قشر در جامعه بوده‌ایم و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش کنگان از کمک 101 میلیون ریالی فرهنگیان کنگان به زلزله‌زدگان دشتی خبر داد و خاطر نشان کرد: فرهنگیان کنگان 101 میلیون ریال از حقوق خود را به امر مدرسه‌سازی مناطق زلزله‌زده اختصاص دادند.

شریف تصریح کرد: به دنبال وقوع حادثه دلخراش زلزله در شهرستان دشتی، فرهنگیان و دانش‌آموزان کنگان در نخستین ساعات وقوع این حادثه با حضور در محل حادثه و ارسال کمک‌های غیر نقدی شامل (موادغذایی و بهداشتی و دارویی) و همچنین اعزام کارشناس و مشاورین مدارس به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی اضافه کرد: فرهنگیان کنگان شامل 242 نفر با اختصاص یک روز حقوق خود به مبلغ 101 میلیون ریال، کمک‌های خود را به امر مدرسه‌سازی در مناطق زلزله‌زده اختصاص دادند.

شریف گفت: این اقدام ارزشمند فرهنگیان در ارتباط با کمک به آسیب دیدگان همواره وجود داشته و فرهنگیان در همه صحنه‌ها و حوادث حضور یکپارچه داشته‌اند.

وی یادآور شد: برای سال تحصیلی جدید نیز برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و امیدواریم به فضل خدا شاهد سالی خوب و با کیفیت در امر تحصیل آینده‌سازان این مرز و بوم باشیم.

انتهای پیام/2451/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول