اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خبر داد

برگزاری 40 یادواره شهدا در شوشتر

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر از برگزاری 40 یادواره شهدا در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: از برگزاری یادواره‌های شهدا در شوشتر حمایت جدی می‌کنیم.

برگزاری 40 یادواره شهدا در شوشتر

عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در سال‌جاری قرار است 40 یادواره شهدا در سطح شهرستان شوشتر برگزار شود و در این زمینه برنامه‌ریزی زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این یادواره‌ها گفت: در نظر داریم تا این یادواره‌ها در نیمه دوم سال برگزار شوند و این تصمیم‌گیری تنها به دلیل شرایط جوی خوزستان اتخاذ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اینکه از برگزاری یادواره‌های شهدا حمایت می‌کنیم، افزود: بسیج تنها بستر لازم را برای برگزاری یادواره‌ها فراهم می‌کند و برگزاری یادواره‌ها عمدتا با حمایت‌های مالی مردم میسر می‌شود.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا به نحوی تجدید میثاق با آرمان‌های آن‌هاست، گفت: باید تلاش کنیم تا عطر و یاد شهدا در جامعه بپیچد و برگزاری یادواره‌های شهدا تنها در این راستا است.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا باید به نحوی برگزار شوند که سطح معرفتی جامعه را در راستای شناخت بیشتر شهدا و آرمان‌های آن‌ها ارتقا دهد.

وی در پایان عنوان کرد: تعداد یادواره‌های شهدا سال‌ جاری در شوشتر نسبت به سال گذشته کاهش نداشته و تلاش کرده‌ایم با تثبیت تعداد یادواره‌های در راستای ارتقای سطح برگزاری آن‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول