اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

برگزاری یادواره شهدا نسل آینده را از دشمنی‌های استکبار آگاه می‌کند

فرماندار دشتی گفت: برگزاری یادواره شهدا به‌ویژه شهدای ترور، نسل جوان، نوجوان و نسل‌های آینده را از دشمنی‌های استکبار آگاه می‌کند.

برگزاری یادواره شهدا نسل آینده را از دشمنی‌های استکبار آگاه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر که در سالن اجتماعات فرمانداری دشتی تشکیل شد، گفت: فرهنگ شهادت باید در بین نسل‌های جدید انقلاب ترویج شود و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: شهدا پرچمدار اقتدار و بالندگی کشور هستند چراکه از جان خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

فرماندار دشتی، نقش شهید مظلوم دکتر بهشتی را در طول انقلاب بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت مظلومانه 72 تن از نیروهای کارآمد نظام و در رأس آن‌ها شهید بهشتی توسط استکبار جهانی و عوامل داخلی آن برای مقابله با گسترش آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

هاشمی یادآور شد که یاد و راه شهدا و معرفی شهدای هفتم تیر گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر است و نباید در استخراج و بهره‌برداری از آن غفلت کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان دشتی دارای شهدای شاخص ملی از جمله شهید میربهزاد شهریاری، شهید محمدحسن ابراهیمی، شهید نادر مهدوی، شهید غلامحسین توسلی و شهید ابوتراب عاشوری است.

هاشمی خاطرنشان کرد: دشتی دارای تاریخ عظیم در کشور است اما از تاریخ دشتی کمتر گفته شده ‌است و باید تاریخ دشتی به نسل آینده انتقال یابد.

فرماندار دشتی عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند از ظرفیت‌های شهدا در جهت انتقال پیام انقلاب به نسل امروز استفاده کنند چراکه مهم‌ترین انگیزه برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر بحث توجه به ارزش‌های انقلاب، نظام و انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده و شناخت شهید بهشتی و ارزش‌های دینی و اسلامی است که یقیناً به این موضوع توجه خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در زمینه چگونگی برگزاری مراسم ویژه این روز تاریخی، تصمیمات لازم اتخاذ شد و در دستور کار اداره‌ها و نهادهای مربوطه در شهرستان قرار گرفت.

یادواره شهدای هفتم تیر در شهرستان دشتی ساعت 18 روز هفتم تیر بر تربت پاک شهید شهریاری در روستای بحیری دشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول