اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

تأمین غذای 1200 خانوار مددجوی شهرستان کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از تأمین غذای 1200 خانوار مددجوی شهرستان کنگان خبر داد.

تأمین غذای 1200 خانوار مددجوی شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی ظهر امروز در جمع مددجویان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: برای رضایت‌مندی جامعه هدف و بهبود خدمات در سطح شهرها و روستاهای کنگان، اقدامات مناسب و خوبی انجام شده که نتایج ارزنده‌ای دربر داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از تأمین غذای 1200 خانوار مددجوی شهرستان کنگان خبر داد و گفت: به مناسبت نیمه شعبان 1200 پرس غذا بین 1200 خانوار از مددجویان کمیته امداد کنگان توزیع شد.

شمس‌الدینی ابراز داشت: به مناسبت نیمه شعبان عید تمامی مسلمین جهان و همچنین کمک به معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان 1200 پرس غذا بین مددجویان توزیع شد.

وی افزود: نیکوکاران این شهرستان در اعیاد و مناسبت‌های مختلف کمک‌هایی را به نیازمندان می‌کنند که هزینه تهیه این غذاها نیز از کمک‌های نیکوکاران بوده است.

رئیس کمیته امداد کنگان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از نیکوکاران خواستار کمک بیشتر به نیازمندان هستیم.

شمس‌الدینی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رفع فقر و محرومیت در شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول