اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از برگزاری یک مراسم تودیع و معارفه

از تودیع غیابی تا تغییر 4 باره مکان برگزاری مراسم تودیع و معارفه ‌

مراسم تودیع و معارفه مدیر پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر پس از چهار بار تغییر مکان برگزار شد و امین محمودزاده در غیابش تودیع شد.

از تودیع غیابی تا تغییر 4 باره مکان برگزاری مراسم تودیع و معارفه ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، برگزاری مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید پایگاه سازه‌های آبی شوشتر دارای حاشیه‌های زیادی بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

*مراسم ابتدا قرار بود در تالار سلامت، سپس در تالار فرهنگ، پایگاه سازه‌های آبی شوشتر و در نهایت در اداره میراث فرهنگی شوشتر برگزار شد.

*هر بار تغییر مکان به دوستداران میراث فرهنگی و مدیران شهرستان شوشتر اطلاع داده می‌شد و برگزاری این مراسم با بیش از دو ساعت تاخیر انجام شد.

*برنامه تودیع و معارفه در تالار سلامت به دلیل برگزاری مراسم (که این برنامه نیز برگزار نشد)، تالار فرهنگ به دلیل قطع برق (که به صورت کاملا اتفاقی نیم ساعت قبل از آغاز برنامه رخ داد)، پایگاه سازه‌های آبی به دلیل کمبود فضا به اداره میراث فرهنگی منتقل شد.

*در این مراسم خبری از مدیری که در حال تودیع بود نبود و امین محمودزاده بدون حضورش در مراسم به صورت غیابی تودیع شد.

*در مراسمات تودیع و معارفه مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر با توجه به حضور مدیران ملی و مشاوران رئیس سازمان میراث فرهنگی فرماندار و نماینده شوشتر در مراسم حضور نیافتند.

*محل برگزاری مراسم به قدری کوچک بود که با تلاش زیاد تنها تعدادی از دوستداران میراث فرهنگی و اعضای انجمن‌ها جا برای حضورشان وجود داشت و بسیاری از دوستداران میراث فرهنگی نتوانستند در محل معارفه حضور داشته باشند.

*حضور بسیاری از دوستداران میراث فرهنگی، انجمن‌های مردمی، معتمدین و کسبه بازار در مراسم تودیع و معارفه رئیس پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر چشم‌گیر بود.

*اعضای منتخب شورای اسلامی دوره چهارم شوشتر در این مراسم حضوری پررنگ داشتند و پس از پایان مراسم با مدیران ملی و استانی درباره وضعیت آثار تاریخی شوشتر رایزنی کردند.

*مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان در این مراسم گلایه‌های زیادی از مدیریت استان و نگاه حداقلی به میراث فرهنگی و اعتبارات در این بخش داشت که بخش عمده زمان به این مسئله گذشت.

*مدیر جدید پایگاه سازه‌های آبی شوشتر با ناملایمات موجود در مراسم معارفه‌اش شرایط را برای فعالیت مساعد اعلام کرد و گفت: «برای زحمت کشیدن و تلاش به شوشتر آمده‌ام».

انتهای پیام/72006/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول