اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

شهید بهشتی و یارانش بنای حکومت حقه را پایه‌گذاری کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه خون شهید بهشتی مسیر حق را به ما آموخت گفت: شهید بهشتی و یارانش بنای حکومت حقه را پایه‌گذاری کردند.

شهید بهشتی و یارانش بنای حکومت حقه را پایه‌گذاری کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد عروج شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در مسجد مهدیه همدان با بیان اینکه باید همیشه قدردان نعمت‌های الهی بود و آن را از یاد نبرد، اظهار داشت: جامعه‌ای که این نعمت‌ها را ارج نهد و همواره شاکر آن باشد جامعه‌ای دیندار و معنادار است.

وی خطاب به مسئولان گفت: نباید یادمان رود که زمانی برای ما تره هم خرد نمی‌کردند به طوری که در محاسبات سیاسی دنیا، المپیادهای علمی و دیگر عرصه‌ها سهمی نداشتیم، اما امروز به برکت انقلاب در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن داریم.

*ایران امروز قدرتمند و صاحب‌نظر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با گریزی به وضعیت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: در آن زمان، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها از ما سهم‌خواهی می‌کردند و ما زیر سلطه آنها بودیم.

به گفته وی، بررسی تاریخ می‌تواند، در بسیاری موارد راهگشا بوده و برای ما عبرت‌آموز باشد.

آزادیخواه با اشاره به ایثارگری‌های شهدای بزرگی چون شهید بهشتی، آیت‌الله صدوقی و آیت‌الله مدنی و... گفت: این بزرگواران در عصر غیبت با مجاهدت دینی خود، بنای حکومت حقه را بنا نهادند که تا آن زمان تجربه نشده بود که باید مسیر آنها را به تمام توان پیمود.

*دشمن با ابزار ماهواره هم نتوانست کاری از پبش برد

وی از تبلیغات گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای سخن گفت و ادامه داد: جریان استکبار با استفاده از این ابزار قصد دور کردن ملت از نظام را دارد ولی تاکنون نتوانسته در این زمینه موفق شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: ملت ایران ثابت کردند تئوری تحریم و تهدید نمی‌تواند مانعی در اراده آنها باشد.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند سبحان، ترفند دشمن در حضور حداقلی در انتخابات به مشارکت حداکثری تبدیل شد و با آراء 72 درصدی، یک بار دیگر پشتیبانی ملت از نظام را به جهانیان اثبات کردیم.

*شهادت شهید بهشتی سند مظلومیت نظام است

آزادیخواه در بخش دیگری از سخنانش به نحوه شهادت شهید بهشتی و یارانش پرداخت و گفت: البته این سند مظلومیت انقلاب است که عده‌ای در یک مجموعه مشغول خدمت‌رسانی به مردم باشند و استکبار با کینه و عداوت، آنها را ترور کند.

وی با بیان اینکه خون شهید بهشتی مسیر حق را به ما آموخت، تأکید کرد: به برکت خون شهدا تاکنون نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با طرح این سئوال که چه عاملی باعث شد شهید بهشتی و یارانش مظلومانه به شهادت برسند، افزود: حرکت در مسیر خدا و توجه به وحدت عامل شهادت این بزرگوار بود چرا که دشمن نتوانست مشی و هدف وی را تحمل کند.

*وحدت نیاز امروز جهان اسلام

وی گفت: اوایل پیروزی انقلاب هر یک از تشکل‌ها و احزاب سیاسی برای نشان دادن حضور خود در خیابان‌ها پارچه‌نوشته‌هایی داشتند که زیر آن شعارها نام حزب خود را نوشته بودند، اما شهید بهشتی احزاب را به شعار واحده «حزب فقط حزب‌الله رهبر فقط روح‌الله» دعوت کرد.

آزادیخواه تأکید کرد: امروز بزرگان ما باید از خطر تفرقه بترسند و با داشتن وحدت و همدلی زمینه پیشبرد بهتر امور و اعتلای ایران اسلامی را فراهم آورند.

*وحدت جهان اسلام مانع از کشتار مسلمانان می‌شود

وی در ادامه با اشاره به اینکه جهان اسلام نیازمند وحدت و یکپارچگی است، ابراز داشت: امروزه در کشورهای مسلمان، شاهد کشتار مظلومانه مسلمانان و شیعیان هستیم در صورتی که تدبیر حاکمان و وحدت آنها مانع از تداوم این امر می‌شود.

انتهای پیام/2499/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول