اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان خبر داد

اجرای شبکه نیکوکاری از دغدغه‌های کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به محور فعالیت‌های این نهاد گفت: اجرای شبکه نیکوکاری یکی از مهمترین دغدغه‎های کمیته امداد در سال‌جاری است.

اجرای شبکه نیکوکاری از دغدغه‌های کمیته امداد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهار داشت: یکی از برنامه‎هایی که در سال گذشته به صورت منظم و مستمر انجام می‎شد بازدید از فعالیت‎های اجرا شده در مدیریت شهرستان‎ها بوده که با اجرای این طرح دغدغه‎ها و سیاست‎های امداد برای مدیریت‎های این نهاد در شهرستان‎ها تبیین و مورد بررسی قرار می‎گرفت.

ترویج فرهنگ ازدواج آسان محور فعالیت امسال کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه این برنامه در سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت افزود: محور فعالیت‎های امداد در سال‌جاری اجرای شبکه نیکوکاری، ایجاد اشتغال، نرم‌افزار جامع حمایتی، آموزش مددجویان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است.

حاجی‌اکبری با اشاره به اینکه در آغاز مدیریت در این نهاد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان 3/8 دهم درصد بوده است ابراز داشت: با اجرای طرح پالایش در دو مرحله جمعیت تحت حمایت این نهاد به 5.6 درصد رسید.

وی با بیان اینکه میانگین کشوری جمعیت تحت حمایت کمیته امداد 4.9 درصد است متذکر شد: با وجود مهاجرپذیر بودن استان نسبت به میانگین کشوری اختلاف چندانی نداریم.

62 درصد جمعیت تحت حمایت امداد گلستان در روستاها هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان تصریح کرد: 62 درصد جمعیت تحت حمایت امداد در روستاها و 37 درصد در شهرها زندگی می‎کنند که به لحاظ مذهبی 63 درصد شیعه و 37 درصد جمعیت اهل سنت هستند.

حاجی‌اکبری در ادامه به موفقیت‎‎های این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد گلستان از لحاظ موفقیت مالی در ردیف یکم تا پنجم کشوری، رتبه دوم آموزش همکاران قرار دارد و کسب رتبه برتر اشتغال استان، جذب 100 درصدی مشارکت مردمی، کسب رتبه برتر به دلیل موفقیت در غنی‌سازی اوقات فراغت، کسب رتبه دوم روابط عمومی در استان، کسب رتبه برتر در ستاد اقامه نماز استان نمونه موفقیت‌های این نهاد در سال گذشته بوده است.

400 دانشجو در انتظار بهره مندی از خدمات کمیته امداد گلستان هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان تاکید کرد: با توجه به اهمیت ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت، کمیته امداد به این حوزه توجه ویژه‌ای نموده و در این راستا فعالیت‌های متنوع و اثربخشی داشته است.

وی ابراز داشت: در همین راستا در نیمسال دوم سال تحصیلی 91-92 برای 2 هزار و 176 دانشجوی تحت حمایت این نهاد خدمات ارائه شده است.

حاجی اکبری گفت: در حال حاضر نیز 400 دانشجو در انتظار بهره‎مندی از خدمات کمیته امداد گلستان هستند که می‎طلبد اعتبارهای لازم در این زمینه فراهم شود.

انتهای پیام/83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول