اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

خون شهدای سرچشمه انقلاب را در گام سوم پیروز کرد

امام جمعه فومن گفت: ریخته شدن خون شهدای سرچشمه مانند شهید بهشتی موجب پیروزی انقلاب در گام سوم شد.

خون شهدای سرچشمه انقلاب را در گام سوم پیروز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمد باقر صفوی امروز در نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از دادستانی، قضات و مدیران دولتی فومن برای برگزاری انتخابات و خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: ما قبل از انقلاب، قانونی نداشتیم و قانون شاهنشایی برگرفته از کشورهای غربی بود و جمهوری اسلامی ایران قانون الهی و دستورات قرآن را در جامعه پیدا کرده است.

امام جمعه فومن تصریح کرد: در هفته قوه قضائیه با ریخته شدن خون شهدای سرچشمه مانند شهید بهشتی موجب شد تا انقلاب در گام سوم پیروز شود.

وی با اشاره به کوردلی منافقان افزود: این خفاشان سیاه بهترین و همراه‌ترین افراد با اسلام و انقلاب را به شهادت رساندند و اکنون نیز در دنیا روسیاه شده‌اند و حتی صهیونیسم نیز به آنها اجازه اقامت نمی‌دهد.

صفوی با اشاره به انقلاب سوم پس از تسخیر لانه جاسوسی و استبداد و دیکتاتوری آمریکا، اذعان کرد: ملت ایران دشمن واقعی خود را شناختند.

امام جمعه فومن با قدردانی از تلاش شورای حل اختلاف که بدون مزد برای حل اختلافات خانوادگی و... زحمات زیادی را متحمل می‌شوند، خاطرنشان کرد: قضات به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند و حتی برای خانواده‌های خود نیز وقت نمی‌گذارند.

وی خلق حماسه سیاسی را نتیجه بصیرت و علاقه‌مندی مردم به نظام دانست و متذکر شد: برنده واقعی خلق حماسه سیاسی رهبری است.

صفوی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا و جوامع پیشرفته دموکراسی مانند نظام اسلامی ایران وجود ندارد که رهبری یک نظام، نظر و رأی خود را اعلام نکند.

وی رمز خلق حماسه سیاسی را اعتماد رهبری و نظام به ناظران و مجریان انتخابات از جنس مردم دانست و یادآور شد: این اعتماد به صورت دوطرفه و متقابل است.

خطیب جمعه فومن، با اشاره به پیام تبریک کاندیداهای ریاست جمهوری به رئیس جمهور منتخب، اذعان کرد: این رفتار بزرگ‌‌منشانه آنها کام مردم و رهبری را شیرین کرد و مانند حرکت جاهلانه از خدا بی‌خبران در سال 88 با فتنه‌گری همراه نبود.

وی درباره جریان‌های سوریه و ابراز ناراحتی از به خاک و خون کشیدن شیعیان در برپایی جشن میلاد امام زمان (عج) توسط سلفی‌ها و با انتقاد از اخوان‌المسلمین، گفت: چرا بزرگان اخوان‌المسلمین حرکتی نمی‌کنند و همچنان شاهد جنایات سلفی‌ها هستند.

صفوی، موضع‌گیری‌های اخیر محمد مرسی رئیس جمهور مصر را عجیب دانست و خاطرنشان کرد: وی با اعلام جهاد در مقابل سوریه برای صهیونیسم محیطی امن فراهم کرده است.

وی با انتقاد از فتواهای فقهای وهابی، افزود: مگر کسی فتوای کشتن شیعیان و رفتن به بهشت را صادر می‌کند که آنها این اعمال شنیع و ضد اسلامی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول