اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

شهید بهشتی سنگ بنای پیشرفت و ترقی نظام بود

امام جمعه لنده با اشاره به نقش شهید بهشتی در شکل گیری انقلاب و مبارزه با رژیم شاهنشاهی گفت: شهید بهشتی به‌مانند سنگ آسیاب برای پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کرد.

شهید بهشتی سنگ بنای پیشرفت و ترقی نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا زینت انسان‌های وارسته بوده که برای نزدیکی به خداوند آن را پیشه‌ خود کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های عباد‌الرحمن افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی بندگان خالص پروردگار دوری از تکبر بوده که اگر دامن‌گیر انسان‌شود او را به ضلالت خواهد کشاند.

امام جمعه لنده با بیان اینکه آنچه شیطان با آن همه عبادت را از درگاه خداوند متعال دور ساخت، غرور و تکبر بود که او را به قعر جهنم انداخت، تصریح کرد: غرور و تکبر زایل کننده اعمال و عبادات انسان‌ است و او را به انحراف می‌کشاند.

وی در ادامه با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 یار باوفایش، گفت: هفتم تیر هم سبب مظلومیت نظام و هم سبب اقتدار آن گردیده است.

امام جمعه لنده با اشاره به نقش شهید بهشتی در شکل‌گیری انقلاب و مبارزه با رژیم شاهنشاهی گفت: شهید بهشتی به مانند سنگ آسیاب برای پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده افزود: مظلومیت به دلیل آن‌که مدعیان مخالفت با تروریست‌ها خود حامیانی برای ترور شخصیت‌های این مملکت  بوده و ایران را یک کشور تروریست می‌خواندند.

کیانی‌اصل گفت: اما اقتدار نظام به این‌دلیل است که با ترور و کشتن هر یک از شخصیت‌های این مملکت، ملت سرافراز ایران اسلامی بیش از گذشته بر خشم و نفرت خود از دشمنان نظام افزوده و برای دفاع از کشور با تمام توان آماده‌ می‌شدند.

وی با بیان اینکه نمونه بارز این را در ایام جنگ تحمیلی و کفن بر تن جوان خود کردن و به میدان رزم فرستادن مشاهده کردیم، گفت: ملت ایران هر قطره از خون این شهیدان را آب حیاتی دوباره برای نظام می‌داند و بر ایستادگی و پایمردی خود تأکید می‌کند.

وی در ادامه افزود: این‌روزها آغاز دهه‌ی غبارروبی مساجد بوده که برای ضیافت الهی‌ مهیا می‌شوند.

امام جمعه لنده مشارکت در غبارروبی مساجد را لازم خواند و گفت: با حضور در مساجد و تمیز نگه‌داشتن آن می‌توانیم زمینه حضور فعال و مستمر مردم را برای آراستن دل‌ به زیبایی‌ها مهیا کنیم.

وی با اشاره به سالروز سرنگونی‌ هواپیمای ایرباس توسط ناو آمریکایی، گفت: سرنگونی هواپیمای ایرباس اوج خباثت و دنائت دشمنان نظام را نمایش گذاشته است.

کیانی‌اصل افزود: ملت ایران طعم دوستی آمریکا را در گذشته کشیده و امروز به هیچ عنوان حاضر به دوستی و رفاقت با آن نخواهد بود.

وی با اشاره به کینه‌ورزی‌های آمریکا در 34 سال گذشته، یادآور شد: ملت ایران دشمنی‌های آمریکای جهان‌خوار را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/82013/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول