اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان انجام شد

بزرگداشت ارتحال پدر شهید صحنعلی تاراس در باغملک

مردم و مسئولان باغملک با حضور در مراسمی یاد و خاطره پدر سردار پدر شهید صحنعلی تاراس فرمانده گروهان نجف اشرف را گرامی داشتند.

بزرگداشت ارتحال پدر شهید صحنعلی تاراس در باغملک

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، صبح امروز مراسم بزرگداشت ارتحال پدر سردار شهید صحنعلی تاراس با حضور مردم و مسئولان در باغملک برگزار شد.

در این آئین که جمع زیادی از مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر حضور داشتند، آیاتی از کلام‌الله مجید قرائت شد و حاضران یاد و خاطره روانشاد خونباز ترکانی‌نیا، پدر سردار شهید صحنعلی تاراس را گرامی داشتند.

زنده‌یاد خونباز ترکانی‌نیا، پدر سردار شهید صحنعلی تاراس فرمانده گروهان نجف اشرف سه شنبه چهارم تیرماه 1392 در سن 80 سالگی و بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند حماسه آفرینش پیوست.

پیکر پدر والامقام شهید صحنعلی تاراس، چهارشنبه در شهر شهیدپرور باغملک تشییع شد و در قطعه صالحین گلزار شهدای باغملک ویژه والدین شاهد آرام گرفت.

در مراسم تشییع این مرد، هزاران تن از مردم قدرشناس از شهرهای مختلف استان خوزستان و خانواده‌های معظم شاهد حضور داشتند و پیکر زنده‌یاد خونباز ترکانی‌نیا را از محله شهید تاراس باغملک تا گلزار شهدا تشییع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، سردار شهید صحنعلی تاراس با عضویت پاسدار رسمی، جمعی لشکر 7 ولیعصر(عج) خوزستان، گردان کربلا و فرمانده گروهان نجف اشرف بوده که در تاریخ 14 خرداد سال 1345 در استان کهگیلویه و بویر احمد دیده به جهان گشود.

این فرمانده شهید در 23 دی ماه سال 1365 در حالی که در عملیات غرور آفرین کربلای 5 شرکت کرده بود بر اثر اصابت ترکش گلوله رگبار مسلسل به سینه‌اش در منطقه عملیاتی شلمچه خرمشهر به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از انتقال به باغملک در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

انتهای پیام/72010/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول