اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکل اشتغال مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع معضل اشتغال مددجویان با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی میسر است.

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکل اشتغال مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز عبدالمجید فرهادی در نشست با مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: رسیدگی به مسئله اشتغال مددجویان و خودکفایی آن‌ها از مواردی است که همکاری همه اداره‌ها و نهادها را می‌طلبد.

وی نقش مسئولان و نهادهای اجرایی در کاهش مشکلات مددجویان را مؤثر عنوان کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات جامعه هدف با ورود کلیه اداره‌ها و نهادها از جمله بانک‌های عامل مشکل اشتغال نیازمندان جامعه نیز برطرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که سال گذشته بالغ بر 30 میلیارد ریال سهمیه کمیته امداد امام خمینی از طریق بانک کشاورزی بوده، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی به‌ عنوان رابط بین بانک و مردم و مدافعی برای اعتبارات بانکی است.

وی با تشکر از زحمات مدیرعامل و کارکنان بانک کشاورزی خواستار همکاری و تعامل بیشتر این بانک در ارائه تسهیلات به مددجویان و رفع مشکلات آن‌ها بخصوص در زمینه اجرای طرح‌های اشتغالزایی شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل بانک کشاورزی در این نشست، کمیته امداد امام خمینی را از دستگاه‌های برتر در اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب می‌توان گام مهمی در راستای توانمندسازی نیازمندان جامعه برداشت.

موسی رمرودی خدمت به نیازمندان را عبادت خواند و گفت: در راستای همکاری با کمیته امداد امام خمینی و کمک به مددجویان این نهاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و آمادگی خود جهت ارائه خدمات اعلام می‌کنیم.

وی با بیان این‌که انتظار می‌رود منابع دستگاه‌های مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی به سمت بانک کشاورزی آیند، گفت: توجه به نقش تولید در بخش کشاورزی جهت ایجاد و حفظ اشتغال پایدار و اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی بسیار ضروری است.

رمرودی ادامه داد: نظارت کمیته امداد امام خمینی بر طرح‌های اشتغالزایی مددجویان بسیار مطلوب است و بانک کشاورزی جهت هرگونه همکاری با کمیته امداد امام خمینی اعلام آمادگی می‌‌کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: به دلیل نظارت دقیق کمیته امداد امام خمینی بر طرح‌های اجرایی و هزینه منابع در جایگاه خود تمایل به همکاری با این نهاد بیشتر شده است.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول