اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع معتمدان محلی و ائمه جماعات جاسک مطرح شد

تاکید استاندار بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مذهبی در شرق هرمزگان

استاندار هرمزگان در جمع معتمدین و ائمه جماعات شهرستان جاسک گفت: تقویت فعالیت فرهنگی و مذهبی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

تاکید استاندار بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مذهبی در شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شامگاه یکشنبه در جمع معتمدین و ائمه جماعات شهرستان جاسک اظهار داشت: امروز تقویت فعالیت فرهنگی و مذهبی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه بدون شک هدف غایی و نهایی انقلاب اسلامی عزت اسلام بوده است، افزود: اساسا رسیدن به عزت اسلامی موجب شده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی در تمام صحنه‌های حماسی و بزرگ حاضر شوند، حوادث گوناگون را سپری و از گردنه‌های پر خطر عبور کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: انقلاب اسلامی محصول استجابت دعای خیر "اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة تعزبها الاسلام و اهله، و تذل بها النفاق و اهله" خدایا! ما مشتاق برقراری دولت ارجمند و والایی از درگاه تو هستیم، تا به وسیله آن دولت اسلام و مسلمانان را عزت بخشی، و منافقان را ذلیل و خوار‌سازی" است.

وی افزود: تحقق این دعا خواست همه ملت مومن و رشید اسلامی بوده و عمق این دعا بیانگر این است که ملت بزرگ ایران همواره به دنبال عزت اسلام، اهتزاز این پرچم نورانی و تحقق شعار لااله الی الله و محمد رسول الله بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: ملت ایران همواره به دنبال رسیدن به افق‌های بلند مکتب نجات بخش اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه هیچکس نمی‌تواند انقلاب اسلامی ایران را به آب، برق، نان و... مصادره کند، یادآور شد: ملت عزیز ایران آنقدر بزرگ، صاحب اندیشه و مرام برجسته است که در این جغرافیای جمعیتی و نظام فکری هیچ چیز به جز تحقق عزت و ارزش اسلام مورد توجه نبوده است.

عزیزی با بیان اینکه امروز جهان اسلام از ایران اسلامی درس می‌گیرد و نگاه همه مظلومان عالم به ایران اسلامی است، ادامه داد: این ملت خود را در صحنه‌های ارزشمند بیشتر از بقیه مسئول می‌داند و احساس مسئولیتی بیشتری می‌کند.

وی اضافه کرد: آنچه بدون شک باید به دنبال آن باشیم نگاه عمیق به کرامت انسان‌هاست و باید در این راستا احیای کرامت انسانی خودمان و انقلاب را به عنوان یک هدف متعالی ببینیم.

عالی ترین مقام اجرایی هرمزگان خاطرنشان ساخت: تعالی جامعه یک رسالت بزرگ و سنگین و تقویت روحیه عبودیت و بندگی یک رسالت محوری است که برای تحقق این مرزهای مهم تقویت تعالیم دینی، معنوی و فرهنگی ضروری است.

انتهای پیام/2310/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول