اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باغبانی جهادکشاورزی هرمزگان:

72 هزار پاجوش خرما بین کشاورزان هرمزگانی توزیع شد

مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: در راستای توسعه باغات، در سال باغی جاری 72 هزار پاجوش نخیلات از نخلستان‌های استان تامین و بین کشاورزان سطح استان توزیع شد.

72 هزار پاجوش خرما بین کشاورزان هرمزگانی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، سید امیرحمزه بهاری در این رابطه اظهار داشت: در راستای اقدامات حمایتی جهادکشاورزی در سال‌جاری طرح‌های مناسبی توسط جهادکشاورزی به اجرا گذاشته شده، در همین راستا 72 هزار پاجوش خرما بین بهره‌برداران این استان توزیع شده است پاجوش های توزیع شده شامل انواع پیارم، مضافتی، کریته، خنیزی و دیگر ارقام مرغوب است.

به گفته وی، اعتبار اختصاص یافته برای این تعداد نفر پاجوش، 2 میلیارد و 520 میلیون ریال از محل اعتبار یارانه نهادها و عوامل تولید کشاورزی است.

بهاری با بیان اینکه، هدف از اجرای طرح افزایش سطح زیرکشت، احیای باغات پیر و فرسوده، افزایش عملکرد، بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی ،حفظ جمعیت روستاها و ایجاد اشتغال است که در شهرستان‌های میناب، رودان، حاجی‌آباد، بندرعباس، بستک و بشاگرد اجرا شد.

بهاری در پایان گفت: یکی از سیاست‌های اصلی جهادکشاورزی توجه به مسئله افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در منطقه است تا با توجه به امکانات موجود بیشترین بهره‌وری را از زمین‌های باغی قابل کشت برده و علاوه بر آن کشاورزان نیز سود بیشتری را از محصولات خود کسب کنند.

انتهای پیام/2310/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول