اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

ایثار شهدا سبب برقراری امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایثار شهدای والامقام سبب برقراری امنیت در مرزهای گسترده ایران اسلامی شد.

ایثار شهدا سبب برقراری امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی عصر امروز در اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن فرزندان و همسران کارکنان پایور ارتش در مشهد، اظهار داشت: قرآن همانند چشمه جوشانی است که هر انسانی بر اساس وسع خودش می‌تواند از این چشمه خروشان استفاده کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شما جوانان و نوجوانانی که در این سن و سال به سمت نور قرآن هدایت شده‌اید باید قدر خودتان را بدانید و الگوی خوبی برای نسل خودتان باشید، افزود: خداوند را شاکریم که نعمت قرآن را بر ما بندگان ناچیز نازل فرمودند تا ما بندگان را از اعماق چاه‌های هوا و هوس نجات دهند و به سمت آرامش و نور و کمال انسانیت همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم ریسمان الهی است، افزود: در یک طرف این ریسمان خداوند و در طرف دیگرش بندگان خدا هستند و این ریسمان الهی مراتب متفاوتی دارد که از عالی شروع و رو به پایین حرکت می‌کند و یا به عکس می‌توانند از پایین رو به تعالی و پیشرفت رود.

انتهای پیام/70003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول