اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

یادواره‌های شهدا موجب آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت می‌شود

استاندار کرمان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا سبب می‌شود که جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

یادواره‌های شهدا موجب آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جمع برگزارکنندگان یادواره یک هزار و 844 شهید سرباز استان کرمان اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا گامی مؤثر در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی برگزاری یادواره یک هزار و 844 شهید سرباز استان کرمان را حرکتی بسیار ارزشمند و ماندگار خواند و ابراز داشت: یادواره‌های شهدا باید در مناطق مختلف برگزار شود، زیرا این یادواره‌ها سبب می‌شود که جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: در آیینی باشکوه از عوامل برگزارکننده یادواره شهدای سرباز استان کرمان تجلیل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان هم در این نشست هدف از برگزاری یادواره یک زار و 844 شهید سرباز استان کرمان را ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه بیان کرد.

سردار حسین چناریان افزود: تقویت روحیه سلحشوری و تجلیل از خانواده شهدای سرباز از دیگر اهداف برگزاری این یادواره بود که نیروی انتظامی با همکاری سپاه، ارتش و سایر دستگاه‌های اجرایی آن را برگزار کرد.

وی عنوان کرد: چاپ وصیتنامه شهدای سرباز و برگزاری جشنواره پایانی شهدای سرباز با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از دیگر فعالیت‌هایی بود که در قالب این یادواره برگزار شد.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول