اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان:

یادواره‌های گیلان در شأن شهدا برگزار شود

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان بر اجرای وصیتنامه شهدا تأکید کرد و گفت: مراسم یادواره‌های گیلان باید در شأن شهدا برگزار شود.

یادواره‌های گیلان در شأن شهدا برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی مجرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان گفت: تمام مسئولان سر سفره شهیدان نشسته‌اند و وارث شهدای بزرگوار هستند.

وی بر اجرای وصیتنامه شهدا تأکید کرد و افزود: شهدا انقلاب اسلامی را به مسئولان سپردند و یادواره‌های گیلان باید در شأن شهیدان برگزار شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر حضور چشمگیر روحانیت در برگزاری مراسم شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی از روحانیت آغاز شده و با حضور این قشر تداوم دارد و تا ظهور امام عصر (عج) ادامه پیدا می‌کند.

وی حضور عامه مردم در مراسم‌ یادواره شهدا را بسیار مهم خواند و عنوان کرد: حضور جمعیت کیفیت برگزاری مراسم‌ را ارتقا می‌دهد.

مجرد با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی در مصلای امام خمینی (ره) رشت خاطرنشان کرد: جمعیت بسیاری در مراسم مذکور حضور پیدا کرده بود.

رسانه‌های گیلان برای اطلاع‌رسانی یادواره شهدا فعال می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی گفت: بخش عمده فعالیت‌های علمی آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان مرهون تلاش‌های مهدی مجرد مسئول دفتر ایشان است.

علی اسماعیل‌پور از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در اجرای مصوبه‌های برگزاری یادواره شهدا در استان خبر داد و افزود: رسانه‌های گیلان در اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدا فعال می‌شوند.

وی با بیان این‌که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آمادگی ثبت‌ نام شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در تقویم کشور را دارد، تصریح کرد: علی انصاری و علیرضا نورانی تنها شهدای استاندار و معاون استاندار در کشور هستند که به شهادت رسیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه از تشکیل دبیرخانه دائمی بنیاد میرزا کوچک جنگلی در استان خبر داد و یادآور شد: تأسیس بنیاد ملی میرزا کوچک ‌خان جنگلی از مصوبات دور چهارم سفر هیئت دولت به گیلان است.

به گزارش فارس، شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان در 15 تیر سال 60 به دست منافقین ترور شدند.

انتهای پیام/84001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول