اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

انقلاب، تمدن اسلامی را به ظهور رساند/کمیته امداد سند افتخار نظام است

فرماندار قم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی را برای نخستین بار پس از صدر اسلام به دیدگاه جهانیان رساند، تصریح کرد: به همین دلیل دشمنان نظام با تمام امکانات گفتمان اسلامی را تخریب می‌کنند تا مانع نفوذ آن شوند.

انقلاب، تمدن اسلامی را به ظهور رساند/کمیته امداد سند افتخار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در همایش بانوان خیراندیش که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه باید کار خیر را به عنوان گفتمان عمومی در جامعه انقلاب اسلامی ایران ترویج کرد، اظهار کرد: امروز به برکت تشکیل کمیته امداد خمینی(ره) شاهد فعالیت خیرین در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خیرین در برخی بخش‌ها دست دولت و نظام را گرفته‌اند و اقدامات عظیمی را به سرانجام رساندند، تصریح کرد: تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) سند افتخار نظام است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه نهادهای انقلابی بر اساس گفتمان انقلاب پایه‌گذاری شدند، اضافه کرد: هنگامی که این اهداف با نگاه اصولی دولت پیوند برقرار کرد، توفیقات بسیار خوبی برای نظام و مردم کسب شد.

زارعی کوشا حاصل پیوند دولت و نهادهای انقلابی را احداث مسکن برای محرومین، ایجاد اشتغال و یاری رساندن به نیازمندان عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در قم و سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی با تاکید بر اینکه گذشتن از مال گاهی از جان دادن سخت‌تر است، تصریح کرد: اهمیت به موضوع انفاق در تعالیم دینی ما نشان از فعالیت‌های اجتماعی خیر دارد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه تمدن سازی و گفتمان سازی مسیری است که در راس نظام اسلامی توسط رهبر انقلاب پیگیری می‌شود، اضافه کرد: در صحبت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کمتر به رسالت نخست کشور که تمدن سازی است، توجه شد.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی را برای نخستین بار پس از صدر اسلام به ظهور رساند، تصریح کرد: به همین دلیل دشمنان نظام با تمام امکانات گفتمان اسلامی را تخریب می‌کنند تا مانع نفوذ آن شوند.

وی با اشاره به اینکه مدعیان دروغین با حمله به افغانستان به دنبال سرکوب طالبان بودند، اضافه کرد: اما امروز همین مدعیان به افغانستان و پاکستان پیشنهاد گفت‌وگو و صلح با طالبان را می‌دهند.

انتهای پیام/78008/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول