اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بیرجند:

3 هزار نفر به صورت غیرمستمر از خدمات بهزیستی بیرجند بهره می‌برند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند گفت: 3 هزار نفر به صورت غیرمستمر از خدمات بهزیستی بیرجند بهره‌مند هستند.

3 هزار نفر به صورت غیرمستمر از خدمات بهزیستی بیرجند بهره می‌برند

حسن شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: تاکنون 63 نفر با اعتبار 77 میلیون و 500 هزار تومان از تسهیلات اشتغال بهزیستی بیرجند بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: به هر یک از افراد بر اساس نوع شغل از 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان وام پرداخت شده و در حال حاضر 284 نفر برای دریافت وام ثبت‌نام کرده‌اند که به دلیل کمبود بودجه وامی به این افراد پرداخت نشده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر 662 نفر از دفتر امور زنان و خانواده مستمری دریافت می‌کنند، عنوان کرد: بیش از 3 هزار نفر به صورت غیرمستمر از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

شرفی به اقامت معتادان در کمپ‌های موقت اشاره کرد و گفت: ایستگاه آرامش شبانه با ظرفیت 20 تا 35 نفر برای معتادانی که سرپناهی ندارد، فعال است.

وی با بیان اینکه دو مرکز کاهش آسیب در بیرجند فعال است، اذعان داشت: در این مراکز کلاس‌های پیشگیری از ایدز، هپاتیت و همچنین افزایش انگیزه برای درمان معتادان انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی بیرجند تصریح کرد: در سال گذشته 300 میلیون تومان در زمینه اشتغالزایی به معلولان، زنان سرپرست و جامعه هدف پرداخت شده است.

این مسئول به وضعیت مناسب‌سازی معابر برای معلولان اشاره کرد و متذکر شد: مناسب‌سازی در خراسان جنوبی از متوسط کشوری هم پایین‌تر است.

شرفی اذعان داشت: در هفته بهزیستی خدمات مشاوره‌ای، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، غربالگری شنوایی و بینایی و همچنین مشاوره ژنتیک برای عموم رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول