اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی آذربایجان غربی:

طرح آموزش زندگی خانواده جدی‌تر اجرا می‌شود

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح آموزش زندگی خانواده در راستای پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی جدی‌تر دنبال می‌شود.

طرح آموزش زندگی خانواده جدی‌تر اجرا می‌شود

پروین محمدپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: استراتژی‌های اصلی در طرح اجتماع محور (CBO) اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی به عنوان واحد اجتماعی، تداوم آموزش و انتقال آموزش‌های منسجم در میان اعضای خانواده است.

وی با اشاره به انتقال آموزش‌های منسجم در میان اعضای خانواده، خاطرنشان کرد: انتقال آموزش‌های منسجم در میان اعضای خانواده؛ آموزش به اعضای خانواده، وارد کردن همه اعضا از طریق آموزش‌های منسجم، انتقال پیام در میان نسل‌ها و جنس‌ها، هم‌گرایی و فهم مشترک اعضای خانواده را به همراه دارد.

محمدپوری در زمینه تداوم آموزش، اعلام کرد: برای تداوم آموزش، با طراحی آموزش‌های منسجم در مراحل مختلف زندگی، می‌توان به تدوام آموزش در سنین و مراحل مختلف زندگی دست یافت.

وی با اشاره به خانواده به عنوان واحد اجتماعی، تصریح کرد: جامعه از واحدهای خانوادگی تشکیل شده است، در صورت نشاط و قوت خانواده‌ها، نشاط و قوت جامعه نیز محقق می‌‌شود.

محمدپوری تصریح کرد: در این راستا به سه اصل آموزشی اعم از نیاز مردم به حمایت در مواجهه با مشکلات اجتماعی، تاثیر بخشی آموزش در پیشگیری از مشکلات اجتماعی و آموزش‌پذیری افراد در سراسر عمر پرداخته می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح آموزش زندگی خانواده در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته است، آموزش پیشگیرانه، بهبود و افزایش آگاهی، اطلاعات و مهارت‌ها را شامل می‌شود، این آموزش‌ها با توجه به نقش محوری خانواده و با هدف افزایش رضایتمندی و افزایش پایداری خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/61009/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول