اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

بانوان ایران اسلامی الگوی زنان آزاداندیش جهان هستند

فرماندار تویسرکان گفت: بانوان ایران اسلامی الگوی تمام زنان آزاداندیش جهان هستند.

بانوان ایران اسلامی الگوی زنان آزاداندیش جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه بانوان در دفتر فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه زنان نیمی ‌از هرم جمعیتی جامعه ما را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: باید از این ظرفیت توانمند در خلق حماسه‌ها بهره برد.

وی به نقش حساس و کلیدی بانوان اشاره کرد و متذکر شد: زنان با به‌کارگیری توانمندی‌های خود در حماسه‌سازی 24 خرداد سال جاری بی‌نظیر عمل کردند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مرد از دامن زن به معراج می‌رود، اذعان داشت: زن در انقلاب اسلامی ایران دارای مقام و منزلتی ارزشی و عنصری مفید و تاثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه اثرگذاری زنان ما در مقدرات کشور تشریفاتی نیست، تصریح کرد: بانوان ایران اسلامی با داشتن استقلال رأی و آزادی انتخاب همواره نقش خود را به نحو شایسته ایفا کرده‌اند.

شرکائی تأکید کرد: بانوان ایران اسلامی در عصر کنونی، الگوی تمام زنان آزاداندیش جهان هستند.

مرحله پنجم طرح رحمت برای زنان در تویسرکان برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون بانوان شهرستان تویسرکان نیز در ادامه از برگزاری مرحله پنجم طرح رحمت برای بانوان خبر داد و ابراز داشت: طرح رحمت در راستای تقویت و تعالی فرهنگ، تعمیق باورهای دینی بانوان و برای آشنایی آنها با آموزه‌های حیات‌بخش قرآن در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

سمیه ترکاشوند افزود: این برنامه به منظور عملیاتی کردن و معرفی الگوهای رفتاری به صورت شیوا، آسان و قابل درک در راستای تحکیم بنیان خانواده با همکاری حوزه علمیه بانوان از سال 85 در سراسر کشور آغاز شده است.

تنها 436 نفر بی‌سواد در تویسرکان وجود دارد

در ادامه این جلسه مسئول حوزه نهضت سوادآموزی تویسرکان نیز با تأکید بر نقش زنان در کاهش نرخ بی‌سوادی، گفت: همه ما باید با همکاری و تعامل بیش از گذشته در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی گام بر داریم.

وی با اشاره به اینکه نهضت باسوادی جامعه هدف براساس رویکرد تدوینی برنامه پنجم توسعه در سال 1404 پایان می‌گیرد، اظهار داشت: رشد باسوادی در اقصی نقاط کشور در یک بسیج ملی اثرگذار، فرایند قابل ملاحظه‌ای را پشت سر گذاشته است.

نبی‌الله نانکلی در پایان گفت: براساس پالایش اسمی انجام شده از طریق سامانه سواد‌آموزی، 436 نفر در تویسرکان در رده سنی 10 تا 49 سال بی‌سواد هستند.

انتهای پیام/89010/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول