اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه الزهرا ارومیه:

نقش زنان در تحقق دفاع مقدس قابل اغماض نیست

مدیر حوزه علمیه الزهرا ارومیه گفت: همه شهدا دست پرورده مادرانی بزرگوار و مسلمان هستند، بنابراین نقش آنها در تحقق دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.

نقش زنان در تحقق دفاع مقدس قابل اغماض نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، راضیه پورحیدر پیش از ظهر امروز در کارگروه آموزشی خانواده متعالی در اسلام و مسئولیت‌های زن و خانواده که در ساختمان آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما خود را وامدار خون شهدایی می‌دانیم، که جان خود را برای رسیدن به هدف امام خمینی (ره) که همان تشکیل امت واحد بود، نثار کردند.

وی ادامه داد: نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته، نعمت انقلاب اسلامی است، که باید قدر آن را بدانیم و این فرصتی بوده که در اختیار ما قرار گرفته است.

پورحیدر با بیان اینکه موضوع این جلسه مبحث خانواده متعالی است، خاطرنشان کرد: همه شهدا دست‌پرورده مادرانی از خانواده‌های متعالی بودند، به شکل صحیح و جهت‌دار تربیت شدند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: فرزندانی که از سال 42 به دوره جوانی رسیدند و سربازان امام خمینی (ره) شدند از اسلام دفاع کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

مدیر حوزه علمیه الزهرا ارومیه اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند، انقلاب را در نطفه خاموش کنند و در قلب ایران حاکم شوند، جوانان از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

پورحیدر با بیان اینکه ما زنان در جامعه اسلامی مدیون خون شهدا و امام خمینی (ره) هستیم، که هویت اصلی زنان را مشخص کرد، تصریح کرد: از ثمراتی که درخت تناور انقلاب اسلامی به ما ارزانی داشته است، این بود که علاوه بر بانوان ایران اسلامی بلکه زنان سایر کشورها نیز متوجه هویت خود شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حضور زنان مسلمان در جوامع چشمگیر است، افزود: امروز زنان با سنگ‌های در دست در جریان مبارزات فلسطین و در صحنه‌های بیداری اسلامی در کشورهایی مانند مصر، لیبی و ... برای حفظ هویت خود تلاش می‌کنند.

پور حیدر خاطرنشان کرد: امروز زن یهودی به نام آنجلا در قلب کشور کفر، در رژیم جعلی صهیونیستی می‌گوید من وجود گمشده خود را در اسلام یافتم، و خداوند اسلام را به من هدیه کرد، و با اسلام آوردن، خداوند دریچه‌های قلب من را به زیبایی‌ها گشود.

وی ادامه داد: این ثمره فعالیت‌های مخلصانه زنان کشور است، که در راه اعتلای اهداف نظام و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند، این تلاش‌ها به این نتیجه منتج می‌شود که زن یهودی در اسرائیل اسلام می‌آورد، که این همان بازگشت به فطرت است.

پورحیدر تصریح کرد: خداوند ما را در رسیدن به اهداف متعالی کمک کند، تا مشترکات خود را حفظ کنیم زیرا یکی از حربه‌هایی که دشمن به کار می‌گیرد جداسازی مذاهب از یکدیگر و اختلاف بین شیعه و سنی است.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول