اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر خبر داد

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در بنیاد شهید ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر در راستای پر کردن اوقات فراغت افراد در سنین مختلف کلاس‌های اوقات فراغت را در رشته‌های مختلف برگزار کرده‌ است.

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در بنیاد شهید ملایر

اسماعیل حمزه‌لویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر در راستای پر کردن اوقات فراغت افراد در سنین مختلف کلاس‌های اوقات فراغت را در رشته‌های مختلف برگزار کرده‌ است.

وی گفت: این کلاس‌ها از اول تیر ماه شروع شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر تصریح کرد: در کلاس‌های اوقات فراغت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر 750 نفر ثبت نام شده‌اند که 220 نفر در امور قرآنی و 548 نفر نیز در کلاس‌های مختلف ورزشی بوده که در پایان دوره‌های مختلف نیز از برترین‌ها در کلاس‌ها تقدیر می‌شود.

وی ابراز داشت: کلاس‌های قرآنی شامل، روخوانی و روانخوانی قرآن، قرائت، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و معارف قرآن، احکام و ختم قرآن در ماه مبارک رمضان است.

حمزه‌لویی یادآور شد: کلاس‌های ورزشی نیز شامل فوتسال، تنیس روی میز، والیبال، پیاده‌روی و ورزش‌های باستانی برای سنین مختلف است.

وی افزود: در این راستا کلاس‌های اوقات فراغت در دارالقرآن بنیاد شهید ملایر، مسجد سیدالشهدا، سالن‌های ورزشی ملایر و پیاده‌روی نیز در پارک سیفیه و کوه گرمه ملایر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت برشمرد و تصریح کرد: کلاس‌های قرآن و ورزشی برای استفاده خانوادهای معظم شهدا، جانبازان و آزادگان علاوه بر ایام تابستان در طول سال نیز برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با مراجعه و ثبت نام به واحد فرهنگی بنیاد می‌توانند از خدمات مختلف این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/89013/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول