اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

شهرستان نکا کمبود آب شرب ندارد

فرماندار نکا گفت: هیچ نقطه‌ای از شهرستان نکا با کمبود آب مواجه نیست.

شهرستان نکا کمبود آب شرب ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی امشب در همایش هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان در سالن امیرالمومنین(ع) ارشاد نکا اظهار داشت: شهرستان نکا در هیچ نقطه‌ای با کمبود آب مواجه نیست، اما عدم آبرسانی روستایی به روستای دیگر از معضلاتی است که باید با همفکری روستائیان حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه هنوز مردم ما در برخی از موارد کارگروهی را یاد نگرفته‌اند، خاطرنشان کرد: این امر نیازمند کار فرهنگی است که باید توسط شوراها انجام شود.

فرماندار نکا با بیان اینکه اعتماد مردم و فرصت خدمت به آنان را از سرمایه‌ها و نعمت‌های بزرگ الهی برای شوراها است، یادآور شد: باید شوراهای جدید قدر این فرصت را بدانند و از آن در راه آبادانی شهر و خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.

رجبی اذعان داشت: شوراها یاوران صدیق ما هستند و همه ما باید بدانیم که مسئولیت توفیقی است که نصیب حال ما شده است.

وی افزود: همه ما با همراهی مردم بعد از خلق حماسه سیاسی بزرگ در 24 خردادماه 92 در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید در ادامه راه نیز در خلق حماسه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی تلاش کنیم.

فرماندار نکا ادامه داد: باید از هم‌اکنون استارت خلق حماسه اقتصادی را بزنیم و با تمام توان وارد شویم و بدانیم خلق حماسه سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران است.

رجبی بیان داشت: اگر همه ما تنها به اندازه سهم خود تلاش کنیم منطقه و کشور رشد خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در نکا متذکر شد: کسانی که منتخب مردم در شورا شدند منتخب مردم هستند و وظیفه دارند، باید برای مردم کار کنند.

رجبی اضافه کرد: در پنج ماه خدمت خود به این مردم از 120 روستای شهرستان نکا، از همه روستاها بازدید و در جریان برنامه‌ها، معضلات و توانمندی‌ها قرار گرفته‌ام و تنها بازدید حدود 10 روستا باقی مانده است که انجام می‌شود.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی بیان داشت: دشمنان با تبلیغات فراوان برای زیرسئوال بردن انتخابات و سلامت انتخابات تلاش زیادی کردند که مردم بدون توجه به تبلیغات دشمنان با حضوری حماسی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی اذعان داشت: ندانستن، عدم تعهد و غفلت از جمله عواملی است که مانع انجام کارها می‌شود که ندانستن قوانین و مقررات در برخی از موارد موجب عدم کارآمدی می‌شود.

وی ادامه داد: اگر کسی غفلت داشته باشد مواخذه نمی‌شود، اما در برابر مردم و حق‌الناسی که برعهده‌اش قرار گرفته، مسئول است و باید جوابگو باشد.

محمدی‌لایینی در پایان تأکید کرد: عدالت چیزی نیست که مصادیق داشته باشد؛ بلکه باید وجدانی به آن برسیم.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول