اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام خبر داد:

خودرو پراید حامل مواد مخدر در ایلام توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر در ایلام خبر داد.

خودرو پراید حامل مواد مخدر در ایلام توقیف شد

علی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم قصد دارد تا یک محموله تریاک را با خودرو پراید وارد استان کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس صبح امروز و در یک عملیات منظم و از پیش طراحی شده خودرو را در ورودی شهرستان ایلام توقیف کردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 2 کیلو و 250 گرم تریاک از متهم کشف و ضبط شد.

عزیزی با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: پلیس ایلام مصمم است با توزیع‌کنندگان مواد مخدر با قاطعیت برخورد کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با بیان اینکه نظام سلطه برای تسلط به کشورها به این موضوع می‌پردازد، کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مبارزه با این پدیده شوم شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از گسترش این پدیده شوم تهیه برنامه‌های فرهنگی مدون و اطلاع‌رسانی برای آشنایی خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی ضروری است.

عزیزی تصریح کرد: بر این اساس مسئولان امر باید توجه و عنایت ویژه‌ای به این مقوله داشته و در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: خانواده‌ها باید بیش از گذشته با آگاه‌سازی آنان در جریان امور قرار گیرند تا مراقب جوانان خود باشند.

انتهای پیام/2246/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول