اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد

خراسان جنوبی پیش‌قدم در تهیه مسکن برای معتادان بهبود یافته

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از استان‌های پیش‌قدم در تهیه مسکن و ایجاد شغل برای معتادان بهبود یافته است.

خراسان جنوبی پیش‌قدم در تهیه مسکن برای معتادان بهبود یافته

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در جمع مسئولان مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: اعتیاد یکی از بزرگ‌ترین معضلات جوامع است.

وی با بیان اینکه مواد مخدر انسان توانمند و پرتلاش را به انسان تنبل تبدیل می‌کند، اذعان داشت: اعتیاد منشأ بسیاری از پدیده‌ها و مشکلات جامعه است.

نیاز داشتن معتادان به حمایت خانواده و جامعه برای ترک مواد مخدر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اعتیاد را یکی از دلایل اصلی جرایم اجتماعی برشمرد و ابراز داشت: اعتیاد سبب فروپاشی خانواده‌ها و آلوده شدن فرزندان به اعمال زشت می‌شود.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه باید از هر فرصت و زمینه‌ای در رابطه با آشنایی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان از تبعات مواد مخدر استفاده کرد، متذکر شد: اطلاع‌رسانی در این مورد سبب جلوگیری از بسیاری از مشکلات می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه معتادان برای ترک مواد مخدر نیاز به حمایت جامعه و خانواده دارند، یادآور شد: جامعه باید افراد بهبود یافته را باور و شأن و منزلت این افراد را به آنها برگرداند.

رفع دغدغه‌های معتادان بهبودیافته با ایجاد شغل و تهیه مسکن

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر تقاضا برای مواد مخدر کم شود میزان عرضه این مواد کاهش می‌یابد، گفت: با انجام این کار تعداد افراد گرفتار در چنگ اعتیاد در جامعه کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از گرفتاری دوباره افراد بهبودیافته به مواد مخدر باید دغدغه‌های مهم این افراد که بیشتر مسکن و اشتغال است رفع شود.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه خراسان جنوبی در بحث واگذاری مسکن و اشتغال برای معتادان بهبود یافته از استان‌های پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: این امر باید در جامعه گسترش بیشتری پیدا کند.معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم گام‌های مؤثری در زمینه مسکن و اشتغال بهبود یافتگان برداشته شود.

در پایان جلسه از معتادان بهبودیافته و مسئولانی که در امر پیشگیری از اعتیاد و درمان افراد بهبودیافته تلاش کرده قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/69021/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول