اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد

بهبودیافتگان از مواد مخدر بهترین الگو برای فرهنگ‌سازی جامعه

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: معتادان بهبود یافته بهترین الگو برای فرهنگ‌سازی جامعه در رابطه با مضرات مواد مخدر هستند.

بهبودیافتگان از مواد مخدر بهترین الگو برای فرهنگ‌سازی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در جشن توانمندسازی معتادان بهبود یافته ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه برگشتن به راه درست با توبه و استغفار است.

وی با بیان اینکه معتادان کسانی هستند که بنا به دلایلی در مسیر انسان‌ساز خود دچار مشکل شده‌اند، گفت: این افراد با عزم و اراده خود و توکل به خداوند می‌توانند مسیر اصلی و درست زندگی را پیدا کرده و در این راه قدم بگذارند.

مواد مخدر مخرب‌ترین مسئله زندگی بشر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروزه در دنیا مواد مخدر از مخرب‌ترین و وحشتناک‌ترین مسائل زندگی بشر بشمار می‌آید.

گلستانی‌فرد ادامه داد: مواد مخدر در اندازه و اشکال مختلف تمام جوامع و کشورها را به خود گرفتار کرده است.

وی از سیاست‌ کلی ستاد و شورای هماهنگی مبارزه به مواد مخدر در دو موضوع اصلی خبر داد و افزود: این دو موضوع شامل پیشگیری و درمان است.

استفاده از تمام ظرفیت‌های جامعه برای فرهنگ‌سازی جامعه از مضرات مواد مخدر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشگیری به معنای آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و حساس کردن افراد به مواد مخدر است، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای فرهنگ‌سازی این امر که افراد به سمت مواد مخدر کشیده نشوند استفاده کرد.

گلستانی‌فرد اضافه کرد: با استفاده از شکل‌ها و قالب‌های مختلف آموزش و مشاوره به افراد جامعه می‌توان به این مهم دست یافت.

این مسئول با بیان اینکه با کمک به درمان افراد و گروه‌های معتاد می‌توان از آسیب‌های اعتیاد در جامعه جلوگیری کرد، متذکر شد: با درمان معتادان خود، خانواده و بستگان این افراد نجات پیدا می‌کنند.

وی در پایان اذعان داشت: معتادان بهبود یافته بهترین الگوهای تاثیرگذار در فرهنگ‌سازی جامعه در رابطه با مضرات مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/69021/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول