اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی سپاه ناحیه نور خبر داد

اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک در شهرستان نور

مدیر فرهنگی سپاه ناحیه نور از اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک توسط سپاه در سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان نور در دومین سال متوالی خبر داد.

اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک در شهرستان نور

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور با اشاره به دومین سال اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک توسط سپاه در سواحل و تفرجگاه‌ها اظهار داشت: این طرح برای دومین سال متوالی به همت معاونت فرهنگی،اجتماعی سپاه ناحیه نور و با همکاری بسیجیان در قالب جشنواره بزرگ فرهنگی ساحل سالم در پلاژ شهرداری رویان آغاز شده است.  

مدیر فرهنگی سپاه ناحیه نور ابراز داشت: باید خداوند را شاکر باشیم که لیاقت استفاده از مواهب طبیعی دریا و جنگل را نصیب ما کرده است و شرط شکرگزاری برخورداری از این مواهب خدادادی، سالم و زیبا نگه داشتن آن و استفاده درست و صحیح از این نعمت خدادادی است.

محمدی تصریح کرد: شهرستان نور به دلیل قرارگرفتن در بین ساحل و جنگل دارای زیبایی خاصی و مناظر بکر و دست نخورده‌ای است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند و این امر موجب شده تا شاهد حضور مسافران و گردشگران از جای جای ایران اسلامی و دیگر کشورها نیز در این شهرستان باشیم.

محمدی ادامه داد: سپاه ناحیه نور برحسب معیار تکلیف‌گرایانه خود و براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف ترویج، گسترش شعائر اسلامی، دینی، ارائه الگوی تفریحات سالم، پرکردن اوقات فراغت مسافران گرامی وارد این عرصه فرهنگی شده و با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری همراه با برپایی نماز جماعت محیطی شاد و سالم برای عموم شهروندان در ساحل فراهم شود.

 مدیر فرهنگی سپاه ناحیه نور خاطرنشان کرد: در این جشنواره فرهنگی که از اول تیر تا 25 شهریور ادامه دارد و برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری نظیر برگزاری جنگ‌های شادی،مسابقات ورزشی از قبیل والیبال، فوتسال، کشتی، لوچو، طناب‌کشی، مسابقات خانوادگی، معرفی الگوهای برتر شهرستانی، برپایی نمایشگاه‌ مختلف، اجرای تئاتر، ایستگاه مشاوره، هنر و نقاشی، جشنواره‌های شنی و بادبادک‌ها، برگزاری دعای ندبه، پخش فیلم‌های سینمایی، کلیپ‌های مذهبی و اخلاقی و برپایی نماز جماعت اجرا و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول