اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسفراین در مجلس:

مجلس از گفتمان تدبیر و امید حمایت می‌کند

نماینده مردم اسفراین در مجلس با اشاره به فضای مناسب برای تعامل مجلس با دولت رئیس جمهور منتخب گفت: مجلس از گفتمان تدبیر و امید که نیاز امروز جامعه است، حمایت می‌کند.

مجلس از گفتمان تدبیر و امید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، هادی قوامی بعدازظهر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: ما نمایندگان تلاش خواهیم کرد که گفتمان تدبیر و امید در جامعه تحقق یابد.

وی، عیار حسن روحانی را اعتدال برشمرد و ادامه داد: ایشان به این موضوع باور داشته و برای پیاده کردن آن تلاش خواهند کرد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده مجلس شورای اسلامی حمایت از برنامه‌های رئیس جمهور منتخب است، افزود: امیدواریم با ریل‌گذاری مناسبی که دولت خواهد داشت، بر مشکلاتی چون گرانی و بیکاری غلبه و فضای خوبی ایجاد شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا در عرصه بین‌الملل با تدابیر دولت یازدهم تحولات خوبی به نفع نظام اسلامی رقم بخورد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، حضور مردم در انتخابات 24 خرداد را به عنوان سوخت ماشین دولت یاد کرد و گفت: باید مردم ثمره تدبیر را ببینند و فضای لازم در جامعه ایجاد شود.

وی، مردم را پهلوان عرصه انتخابات برشمرد و ابراز داشت: این نخستین تجربه تجمیع انتخابات بوده که به شایستگی با حضور پرشور مردم برگزار شد.

قوامی با اشاره به اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌ها از سال گذشته درصدد بوده تا کام مردم را تلخ و به نظام فشار بیاورند، اذعان داشت: حضور مردم در این انتخابات این معادلات را بر هم زده و مردم در نهایت به گفتمان اعتدال و تدبیر که برگرفته از آموزه‌های دینی است، رأی دادند.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول