اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:

28 درصد فوتی تصادفات مازندران مربوط به عابران است

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خرداد امسال 81 نفر بودند که 28 درصد آن مربوط به عابران است.

28 درصد فوتی تصادفات مازندران مربوط به عابران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خرداد ماه امسال 81 نفر بوده که 59 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی با بیان اینکه این رقم در مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش یافته‌ است، گفت: از کل متوفیات حوادث رانندگی خرداد محور برون‌شهری 58 نفر، درون شهری 19 نفر و راه روستایی چهار نفر را در برمی‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای بابل با 18 فوتی و آمل با 16 فوتی است که از این تعداد 15 فوتی راننده، 20 نفر سرنشین، 23 نفر عابر، 22 موتور سوار و یک دوچرخه‌سوار بوده است.

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در خرداد سال‌جاری یک‌هزار و 443 نفر اعلام کرد که نسبت به مشابه سال قبل هشت درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول