اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمان خبر داد

730 تخلف اضافه تناژ حمل و نقل جاده‌ای در کرمان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: طی یک سال گذشته 730 مورد تخلف اضافه تناژ حمل و نقل جاده‌ای در کرمان به ثبت رسید.

730 تخلف اضافه تناژ حمل و نقل جاده‌ای در کرمان

مسعود جمیلی‌کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی یک سال گذشته حدود یک‌هزار و 750 تن کالا به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اعم از انواع تریلر، کامیون و کامیونت به صورت تخلف اضافه بر میزان استاندارد حمل در قالب حدود 730 مورد تخلف به ثبت رسید که این آمار از کاهشی معادل 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن برخوردار است.

وی افزود: بیشترین تخلفات اضافه تناژ سال گذشته در اردیبهشت ماه و کمترین آن در آبان ماه ثبت شده که در این راستا شهرستان جیرفت مبدأ بیشترین اضافه تناژ و شهرستان کهنوج کمترین درصد اضافه تناژ حمل شده به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.

جمیلی‌کرمانی تصریح کرد: 9 پاسگاه پلیس راه استان کرمان به باسکول ثابت مجهز هستند و پلیس راه‌های جیرفت، سیرجان و بم به ترتیب بیشترین کنترل اضافه تناژ را در سال گذشته انجام و رانندگان متخلف را به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان معرفی کرده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان افزود: در سال جاری نیز به دلیل آسیب‌های متعدد ناشی از حمل اضافه تناژ به پل‌ها و ابنیه راه‌ها، تناژ ناوگان عبوری کامیون‌ها به وسیله دستگاه‌های توزین در حال حرکت wim با جدیت بیشتری کنترل می‌‌شود.

جمیلی‌کرمانی خاطر نشان کرد: با توجه به نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های جدید توزین، کامیون‌های حامل اضافه تناژ شناسایی که علاوه بر ملزم کردن رانندگان به پرداخت جریمه از ادامه تردد کامیون آنان نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام/2446/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول