اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 251 مهدکودک زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از فعالیت 251 مهدکودک زیرپوشش بهزیستی در استان خبر داد.

فعالیت 251 مهدکودک زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن اکبری‌مطلق صبح امروز در دیدار با مسئولان بهزیستی و مربیان مهدهای کودک خراسان جنوبی اظهار داشت: تعداد مهد‌کودک‌های شهری و روستایی تا سال 2015 باید به سرعت توسعه و افزایش داده شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه محدودیتی در رابطه با دادن مجوز برای افتتاح مهد کودک جدید به ویژه در شهرها وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر 25 تا 30 درصد مهد کودک‌ها پوشش داده شده است.

فعالیت 360 کارشناس در مهد کودک‌های خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از فعالیت 251 مهد کودک که زیرپوشش بهزیستی خراسان جنوبی قرار دارد خبر داد و افزود: از این تعداد مهد کودک 102 مورد در مناطق شهری و 149 مورد در مناطق روستایی فعالیت می‌کنند.

اکبری‌مطلق تصریح کرد: تعداد 4 هزار و 340 کودک در مناطق روستایی و 5 هزار و 330 کودک در مناطق شهری خراسان جنوبی از خدمات این مهد‌ها استفاده می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه 360 کارشناس در قالب مربی در این مهد کودک‌ها فعالیت می‌کنند، متذکر شد: 420 مربی در مهد‌های شهری و 237 مربی در مهد‌های روستایی مشغول به ارائه خدمت هستند.

هزینه بیش ‌از 3 میلیارد ریال برای اجرای طرح یک وعده غذای گرم در مهد کودک‌ها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اضافه کرد: طرح یک وعده غذای گرم برای جلوگیری از سوء تغذیه کودکان در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها توسط بهزیستی خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

اکبری‌مطلق با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 4 هزار و 340 کودک از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند، گفت: در سال گذشته برای اجرای طرح یک وعده غذای گرم در مهد کودک‌های زیرپوشش بهزیستی استان مبلغ 3 میلیارد و 333 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در پایان اذعان داشت: خراسان جنوبی در اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهد کودک‌های مناطق محروم و روستایی جزء نخستین استان‌ها در کشور بوده است.

انتهای پیام/69021/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول