اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

صدور بیش از 94 هزار کارت بیمه طلایی برای فرهنگیان اصفهان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر 94 هزار و 306 کارت بیمه طلایی برای شاغلان فرهنگی و خانواده‌های آن‌ها صادر شده است.

صدور بیش از 94 هزار کارت بیمه طلایی برای فرهنگیان اصفهان

عباسعلی سراجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از طرح‌های اجرایی آموزش و پرورش در راستای کاهش هزینه‌های درمانی شاغلان فرهنگی و خانواده‌های آن‌ها اظهار کرد: آموزش و پرورش از سال 1389 بیمه طلایی را به منظور کاهش هزینه‌های درمانی شاغلان فرهنگی در سطح استان اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: قرارداد‌های بیمه طلایی برای اجرا نسبت به شاغلان فرهنگی یک ساله است و از سال 1389 تاکنون قرارداد بیمه طلایی بین آموزش و پرورش و بیمه ایران منعقد می‌شود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه بیمه طلایی از ابتدای اردیبهشت ماه هر سال تا 31 فروردین ماه سال آتی نسبت به شاغلان فرهنگی اجرا می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز بیمه طلایی همانند سال‌های گذشته نسبت به شاغلان فرهنگی و خانواده‌های آن‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاغلان فرهنگی برای استفاده از خدمات بیمه طلایی ثبت‌نام کرده‌اند و در حال حاضر کارت‌های بیمه طلایی شاغلان فرهنگی در سراسر استان توزیع شده است، ادامه داد: در حال حاضر 94 هزار و 306 کارت بیمه طلایی برای شاغلان فرهنگی و خانواده‌های آن‌ها صادر شده است.

سراجی با اشاره به اینکه 86 هزار و 772 نفر از این افراد از شاغلان فرهنگی عادی و خانواده‌های آن‌ها هستند، تاکید کرد: هفت هزار و 534 نفر دیگر نیز از شاغلان جانباز فرهنگی و خانواده‌های آن‌ها به شمار می‌روند که دو هزار و 98 نفر از این افراد نیز خود شخص جانباز هستند.

وی با تاکید بر اینکه مزایای بیمه طلایی با بیمه تکمیلی متفاوت است، افزود: بیمه تکمیلی به پدر و مادر شاغلان فرهنگی و همسر زنان شاغل فرهنگی اختصاص دارد و این بیمه اختیاری است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیمه ایران را به عنوان بیمه‌گر بیمه طلایی شاغلان فرهنگی دانست و گفت: مزایای بیمه طلایی برای جانبازان نسبت به افراد عادی بیشتر است و همچنین افراد جانباز برای استفاده از خدمات بیمه طلایی باید هزینه کمتری را پرداخت کنند.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول