اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری محفل تفسیر قرآن در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) اهواز

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) اهواز از برگزاری محفل تفسیر سوره صف در این تیپ خبر داد.

برگزاری محفل تفسیر قرآن در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) اهواز

حجت الاسلام ولی محمدی‌راد در امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان این تیپ را تشریح کرد و اظهارداشت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل تفسیر سوره صف در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) اهواز برپا می‌شود.

وی گفت: محفل تفسیر سوره صف روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای تمامی نیرو‌ها اعم از پاسداران رسمی، بسیجی و پیمانی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه قرائت ترتیل قرآن

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) اهواز ضمن تبریک حلول ماه رمضان، این ماه را ماه عبادت و بندگی و فرصت مناسب برای تذهیب نفس دانست و افزود: همه ما باید از فیوضات این ماه بهترین بهره‌ها را ببریم.

محمدی راد در ادامه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان پرداخت و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، برنامه قرائت ترتیل قرآن برگزار خواهیم کرد.

محفل انس با قرآن

وی در ادامه از برگزاری کلاس اخلاق خبر داد و بیان کرد: این کلاس در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه با محوریت محاسبه نفس برگزار خواهد شد.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) اهواز در روزهای پنجشنبه نیز محفل انس با قرآن با حضور کلیه کارکنان برگزار می‌شود.

مراسم وحدت سربازان و مسئولان

وی همچنین از برگزاری دو سطح روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن ویژه سربازان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم وحدت سربازان و مسئولان در شب میلاد کزیم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

محمدی راد برگزاری مراسم طرح اکرام و افطار را یکی از برنامه‌های تیپ زرهی حضرت حجت (عج) اهواز بیان کرد و گفت: احیای شب‌های پرفیض قدر از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های معنوی است که در این ماه عزیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول