اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام رئیس دانشگاه اصفهان:

بسیج باید در عرصه‌های علمی نیز پیشتاز باشد

قائم مقام رئیس دانشگاه اصفهان گفت: اگر بسیج دانشجویی در تمام رسالت‌های خود تنها بر اردو‌های جهادی و اردوی راهیان‌نور تکیه کند، تأثیر‌گذاری آن از چندین سفر زیارتی نیز بیشتر است.

بسیج باید در عرصه‌های علمی نیز پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  محمد بیدهندی ظهر امروز با اشاره به رسالت‌های دانشجویی اظهار کرد: با توجه به توان بالای دانشجویان بسیجی در عرصه‌های مختلف باید برنامه‌ها به نحوی طراحی شود که در عرصه‌های علمی نیز نخبگان کشور از اعضای بسیج دانشجویی باشند.

*‌ تجربه آنالویی در بسیج دانش‌آموزی موثر است

در ادامه این جلسه محمد رضایی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: انتظار بالایی از بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به عنوان یک دانشگاه مادر و یکی از اثر‌گذار‌ترین دانشگاه‌های کشور وجود دارد و نگاه ناحیه دانشجویی به این حوزه بسیجی نگاهی توأم با حضور در تمام عرصه‌های اثر‌گذار سیاسی، فرهنگی، علمی و پژوهشی است.

وی افزود: البته براساس روند یک سال اخیر و آنچه که امروز رقم می‌خورد به میزان بسیاری به ایده‌ال‌های خود در حوزه بسیج دانشجویی نزدیک شده‌ایم.

رضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مأموریت‌های بسیج دانشجویی تاکید کرد: حرکت‌های علمی و پژوهشی و جذب نخبگان علمی از اساسی‌ترین مأموریت بسیج دانشجویی به شمار می‌رود.

*‌ فعالیت بی‌حاشیه از شاخصه‌های صالحی است

وی با بررسی عملکرد صالحی در مدت حضور خود در بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: به صراحت اعلام می‌کنم که صالحی در مدت مسئولیت خود در حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تنها به دنبال تلاش و خدمت بی‌حاشیه بوده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان گفت: صالحی در بین مسئولان سطح استان بسیج دانشجویی یک مسئول بی‌حاشیه بوده و فعالیت در مجموعه بسیج دانشگاه اصفهان به عنوان اولویت اصلی وی بوده و اجرای طرح‌های موفقی مانند اردوی جهادی، گردهمایی بسیجیان، جشن رویش و اردوی راهیان‌نور در سال گذشته به عنوان اقدامات شاخص صالحی در حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان بوده است.

وی با اشاره به تعامل سازنده با مجموعه‌ها به عنوان یکی از ویژگی‌های لازمه برای مسئولیت در بسیج دانشجویی اظهار کرد: تعامل مثبت مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان  با ناحیه بسیج دانشجویی استان و نیز دانشگاه اصفهان از جمله اقدامات ارزنده فعالیت صالحی بوده است.

رضایی در پایان با اشاره به ویژگی‌های آنالویی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی اضافه کرد: آنالویی با طی کردن روند‌ها و سلسله مراتب در بسیج دانشجویی به خوبی با زیر و بم و ساختار‌های این تشکیلات آشنا بوده و تجربه بسیار خوبی را در مدت دو سال حضور خود در بسیج دانشجویی و همچنین سال‌های حضور در بسیج دانش‌‌آموزی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین قدرت تحلیل و تفکر وی از جمله دیگر ویژگی‌های مثبتی است که زمینه‌های فعالیت‌های جدی، مثبت و اثر‌گذار آنالویی را فراهم کرده است.

*‌ زمینه فعالیت برای تمام سلایق با رعایت چارچوب‌ها در بسیج دانشجویی فراهم است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه وجود دو شاخصه مهم در بسیج دانشجویی به رشد این مجموعه کمک کرده است، اضافه کرد: دانشجو بودن و حفظ رسالت‌های انقلاب اسلامی از جمله عوامل تاثیر‌گذار در روند حرکتی بسیج دانشجویی بوده است.

انتهای پیام/63001/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول