اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف 851 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 851 کیلو و 950 گرم تریاک از قاچاقچیان در 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف 851 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد مخدر در سطح استان فارس ماموران با بهره‌گیری از روش‌های اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران در 24 ساعت گذشته، اعضای این دو باند هنگام حمل محموله‌های مواد مخدر دستگیر و از قاچاقچیان 851 کیلو و 950 گرم تریاک، کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در این مورد شش قاچاقچی حامل و توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر و چهار خودرو و سه تلفن همراه از آنان کشف شد.

سجادیان با تاکید بر جدیت پلیس فارس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: ماموران انتظامی فارس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود و توزیع مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و با عزمی راسخ با کسانی که بخواهند موجبات از هم پاشیدگی خانواده‌ها را برای شهروندان فراهم کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

سرقت اینترنتی با انگیزه کدورت

بر اساس این گزارش همچنین رئیس پلیس فتای استان فارس از دستگیری مردی 30 ساله که با دسترسی به اطلاعات بانکی شخصی در شیراز اقدام به سرقت اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی در این مورد اظهار داشت: پیرو شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شخصی 32 ساله در شیراز، ماموران اقدامات فنی خود را برای شناسایی عامل یا عاملان جرم آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد، تمام برداشت‌ها به صورت اینترنتی بوده و در قالب انتقال وجه و خرید شارژ انجام پذیرفته است.

رئیس پلیس فتای فارس تصریح کرد: با استعلام از بانک‌های مربوطه و استخراج‌های مورد استفاده در این جرم، سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد.

حسینی خاطرنشان کرد: متهم پس از رویارویی با دلایل و مستندات پلیس به جرم خود اقرار و قصد خود را کدورت و کینه‌ورزی با شاکی بیان کرد.

وی با اشاره به افزایش وقوع جرم برداشت غیرمجاز که بیشتر در اثر بی‌توجهی به نگهداری و حفاظت از رمز و اطلاعات شخصی انجام می‌پذیرد، بیان داشت: متهمان این‌گونه جرائم بیشتر از نزدیکان و اقوام شاکیان هستند.

انتهای پیام/2448/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول