اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین:

طرح حمایت از مشارکت‌های مردمی قزوین در زمینه مواد مخدر تدوین شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: طرح توسعه و حمایت از مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه مواد مخدر تهیه و تدوین شد.

طرح حمایت از مشارکت‌های مردمی قزوین در زمینه مواد مخدر تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، حسن کاشی اظهار داشت: یکی از مؤثرترین راهکارهای اجرایی در راستای فرهنگ پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روانگردان‌ها در جامعه به ویژه در بین گروه‌های اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبان از حیث سطح علمی، آگاهی‌های پایه، شرایط محیطی، تعلقات گروه‌ها دارای اختلافات فردی و اجتماعی هستند انجام فعالیت‌های فرهنگی با هدف پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان‌ها برای گروه‌های مختلف جامعه متفاوت است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد: همین موضوع ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های مردمی و نیز ایجاد سمن‌های خاص برای تحقق اهداف مورد نظر پیشگیری را مضاعف می‌کند.

کاشی با اشاره به اهداف این طرح خاطرنشان کرد: ظرفیت‌سازی برای توسعه مشارکت‌های مردمی با رویکرد ترویج فرهنگ پیشگیری از مصرف مواد مخدر، حمایت از مؤسسات مردم نهاد فعال در راستای ایفای مؤثر نقش‌های محوله و فعال‌سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود رسمی و غیر رسمی دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف اجرای این طرح هستند.

وی از دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان، استادان، کارمندان، کارگران، کارفرمایان، نیروهای مسلح، اصناف، ورزشکاران، بانوان و جوانان به عنوان گروه‌های اجتماعی مخاطب و جامعه هدف در این طرح یاد کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: حمایت از مشارکت‌های مردمی برای انجام مأموریت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های محوله در راستای پیشگیری شامل بسترسازی، تهیه محتوا و حمایت‌های مادی و معنوی از سوی دبیرخانه شورای هماهنگی، دستگاه‌های همکار و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری است.

کاشی اضافه کرد: این طرح پس از تصویب در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/77002/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول