اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان:

ترافیک زنجان باید به شکل ریشه‌ای برطرف شود

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان گفت: ترافیک زنجان باید به شکل ریشه‌ای برطرف شود.

ترافیک زنجان باید به شکل ریشه‌ای برطرف شود

محمد‎رضا براتی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دستگاه‎های اجرایی باید با مطالعه کوتاه و بلند مدت در زمینه ترافیک زنجان نسبت به رفع مشکلات ترافیکی شهر در آینده برنامه‎ریزی کنند.

وی وضعیت فعلی ترافیک شهر زنجان را نامناسب توصیف کرد و افزود: ترافیک شهر زنجان باید با مطالعات مناسب در آینده نزدیک کاهش یابد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان خواستار سرمایه‎گذاری برای انجام مطالعات و برنامه‎ریزی برای امور اجرایی ترافیک شهر زنجان شد و گفت: موضوع ترافیک شهر زنجان باید به صورت ریشه‎ای برطرف شود.

وی اقدامات فعلی صورت گرفته برای کاهش ترافیک شهر زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته برای کاهش مشکل ترافیک در حکم مسکن است.

براتی با بیان اینکه نیازمند یک برنامه‎ریزی پنج ساله برای ترافیک شهر زنجان هستیم، یادآور شد: برای برطرف شدن مشکل ترافیک شهر زنجان باید حداقل یک برنامه پنج ساله برنامه‎ریزی شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان به موضوع فرهنگ‎سازی برای کاهش ترافیک اشاره کرد و اظهار داشت: برای کاهش ترافیک باید فرهنگ‎سازی مناسبی در سطح جامعه صورت گیرد.

وی نقش رسانه‎ها را در افزایش فرهنگ ترافیک بالا عنوان کرد و یادآور شد: رسانه‎ها باید برای ارتقای فرهنگ ترافیک در سطح شهر تلاش بیشتری کنند.

براتی به چراغ‎های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در تقاطع‎های سطح شهر زنجان میزان چراغ‎های راهنمایی و رانندگی کم است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه نسبت به سال‎های گذشته میزان چراغ‎ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر زنجان افزایش یافته است، افزود: میزان فعلی نیاز به افزایش و تقویت بیشتر دارد.

وی نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی را در سطح شهر ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: این تابلوها باید به شکل اصولی و مناسب در نقاط مختلف و مورد نیاز نصب شود.

براتی نصب تابلوهای سرعت‎ مجاز را یکی از مهم‎ترین تابلوها دانست و تاکید کرد: تقویت این تابلوها در نقاط مورد نیاز سطح شهر احساس می‎شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان پایبندی مردم به قوانین را یکی از مهم‎ترین موضوعات ترافیکی عنوان کرد و یادآور شد: باید فرهنگ ترافیکی مردم برای پایبندی بیشتر به قوانین تقویت شود.

وی به نحوه مامورین راهنمایی و رانندگی با مردم اشاره کرد و گفت: برخوردها باید به شکل راهنمایی باشد و از برخورد قهری و امری با مردم پرهیز شود.

براتی دیدن واقعیات جامعه را خواستار شد و تاکید کرد: برای برطرف شدن مشکلات و رضایت مردم باید واقعیات جامعه دیده شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان به موضوع سرعت‌گیرها و سرعت‎کاه‎ها در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: طراحی و اجرای استاندارد و اصولی این سرعت‎گیرها باید مورد توجه باشد.

وی تعامل مناسب راهنمایی و رانندگی و شهرداری زنجان را خواستار شد و تاکید کرد: این دو دستگاه اجرایی باید نسبت به تعامل و همکاری مناسب جهت کاهش مشکلات ترافیکی مردم تلاش کنند.

براتی تشکیل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: فعالیت این معاونت در شهرداری زنجان برای کاهش مشکلات ترافیکی شهر زنجان ضروری است.

انتهای پیام/73007/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول