اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی:

25 محفل قرآنی ماه رمضان در سوادکوه اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان این اداره، گفت: 25 محفل قرآنی ماه رمضان در سوادکوه اجرا می‌شود.

25 محفل قرآنی ماه رمضان در سوادکوه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر عصر  امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به لزوم استفاده همه‌جانبه از برکات ماه رمضان، گفت: شب قدر با اهمیت و ارزش فراوانی که در آموزه‌های دینی دارد بهترین فرصت برای تزکیه و توبه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی به برنامه‌های این اداره برای ماه رمضان اشاره کرد و افزود: 57 روحانی برای تبلیغ و ارشاد مردم به شهرها و روستاهای سوادکوه اعزام شدند.

وی بر لزوم ارتقای معرفت دینی در برنامه‌های دینی و قرآنی ماه رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های عمیق دینی و قرآنی است.

ذاکری خطیر به برنامه‌ریزی‌های قرآنی این اداره در ماه رمضان اشاره و یادآوری کرد: 25 محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی، کشوری و استانی در سوادکوه اجرا می‌شود.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی، تصریح کرد: هشت محفل قرآنی در شهرهای زیراب و پل سفید و شیرگاه و 18 محفل قرآنی در روستاهای این دو شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی از حضور چهار قاری کشوری در این شهرستان برای ماه رمضان خبر داد و گفت: از قاریان شهرستانی نیز در کنار قاریان استانی و کشوری استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول