اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه امسال رخ داد

افزایش 65 درصدی کشف مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری 65 درصد افزایش کشف مواد مخدر در سطح استان را شاهد بودیم.

افزایش 65 درصدی کشف مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سردار مهدی معصوم‌بیگی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به کشف 353 کیلوگرم مواد مخدر در همدان اظهار داشت: چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: طی دو هفته اخیر چند محموله بزرگ با همکاری اطلاعات کشف و ضبط شد که در مجموع طی چهار ماهه نخست سال 65 درصد افزایش کشف را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به وضعیت مطلوب در حوزه مقابله با مواد مخدر تصریح کرد: به لحاظ کشفیات، انهدام باند و دستگیری‌ها طی چهار ماه گذشته دو هزار و 301 نفر به جز معتادین و خرده‌فروشان دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به وجود 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: نگاه ما به این موضوع نگاهی جهادی بوده و مطالبات مردم پیرامون این موضوع نیز مطالبات به حقی است.

معصوم‌بیگی برگزاری کارگاه آموزش ویژه سربازان و افسران وظیفه، نصب چادرهای اطلاع‌رسانی پیشگیری از اعتیاد، برگزاری نمایشگاه پیشگیری در محله اسلامشهر همدان، برگزاری جشنواره کاریکاتور با موضوع پیشگیری از اعتیاد، اجرای طرح عملیاتی در سطح استان و... را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی استان در هفته مبارزه با مواد مخدر بیان کرد.

انتهای پیام/89017/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول