اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

انهدام 7 باند قاچاق و کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از انهدام هفت باند قاچاق مواد مخدر و کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در مشهد خبر داد.

انهدام 7 باند قاچاق و کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم عصر امروز با اعلام خبر کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای باند حرفه‌ای اقدام به قاچاق مواد افیونی از استان‌های جنوبی به مشهد می‌کنند.

وی افزود: پلیس در مرحله نخست این عملیات پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت پوششی، هفت تن از اعضای اصلی دو باند را دستگیر و 110 کیلوگرکرم تریاک را کشف کرد؛ چهار دستگاه خودرو و هم‌چنین هفت دستگاه تلفن همراه از این متهمان توقیف شد.

امیری‌مقدم گفت: در مرحله دوم این عملیات محموله مواد مخدر که توسط دو خودرو پژو 405 و وانت‌بار از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مشهد قاچاق شده بود، ردزنی و از لحظه ورود به محور باغچه در مشهد تعقیب سایه به سایه این دو خودرو به منظور شناسایی مخفیگاه اعضای باند آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی ادامه داد: در حوالی میدان شهید عباس‌پور متهمان که متوجه حضور پلیس شده بودند قصد فرار داشته که با شلیک هوایی و سپس شلیک به سمت سرنشینان پژو وانت‌بار فراری، پلیس آنان را دستگیر کرد.

وی یادآور شد: در این عملیات سرنشین وانت‌بار که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به مراکز درمانی انتقال و تحقیقات از دو متهم دیگر در حالی آغاز شد که ماموران 260 کیلوگرم تریاک از داخل خودروی وانت بار کشف کردند.

امیری‌مقدم اذعان داشت: در مرحله سوم این عملیات ضربتی با توجه به اطلاعات به دست آمده 29 نفر از اعضای چهار باند دیگر قاچاق مواد افیونی به طور غافلگیرانه‌‌ای دستگیر و قریب به 200 کیلوگرم تریاک و پنج کیلوگرم حشیش از آنان کشف و 20 نفر از اعضای اصلی این باندها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی دستگیری 46 مرد و 9 زن که از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در مشهد بودند و کشف نزدیک به 10 کیلوگرم مواد افیونی از آنان را از نتایج مرحله نهایی این عملیات برشمرد و از همکاری شهروندان با پلیس در به نتیجه رسیدن این عملیات گسترده قدردانی کرد.

انتهای پیام/70023/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول